اهلیت متقاضیان باید بدرستی بررسی شود و تسهیلات به افراد دارای اهلیت پرداخت شود و از پرداخت تسهیلات به افرادی که اهلیت لازم را ندارند خودداری شود، تاکید کرد: میز خدمت مشترک بانک و سازمان جهاد کشاورزی تقویت شود تا در جذب تسهیلات رتبه اول کشور را بدست آوریم و تولیدکنندگان مازندرانی از تسهیلات خوبی برخوردار شوند
کد خبر: ۱۰۵۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 01 July 2022

 به گزارش تابناک مازندران ، اهلیت متقاضیان باید بدرستی بررسی شود و تسهیلات به افراد دارای اهلیت پرداخت شود و از پرداخت تسهیلات به افرادی که اهلیت لازم را ندارند خودداری شود،
حسن عنایتی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه مشترک با مدیر و معاونین بانک کشاورزی استان گفت:

بانک کشاورزی تنها بانک تخصصی حوزه کشاورزی است که در سرمایه‌گذاری این بخش نقش اساسی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه کشاورزی امنیت غذایی را به دنبال دارد و بانک کشاورزی نقش تسهیل کننده و حمایتی در این راستا دارد، نقش بانک کشاورزی در استان مازندران را متمایز از سایر بانک‌ها اعلام کرد و گفت: لازم است ارتباط بیشتری بین سازمان و بانک بوجود آید.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: از ظرفیت بسیار خوب بانک کشاورزی بهترین بهره‌برداری شود تا مشکلات کشاورزی استان کمتر شود.

 

وی با بیان اینکه اهلیت متقاضیان باید بدرستی بررسی شود و تسهیلات به افراد دارای اهلیت پرداخت شود و از پرداخت تسهیلات به افرادی که اهلیت لازم را ندارند خودداری شود، تاکید کرد: میز خدمت مشترک بانک و سازمان جهاد کشاورزی تقویت شود تا در جذب تسهیلات رتبه اول کشور را بدست آوریم و تولیدکنندگان مازندرانی از تسهیلات خوبی برخوردار شوند.

 

عنایتی تصریح کرد: شهرستان‌ها باید در معرفی و جذب تسهیلات بهتر از گذشته عمل کنند و سیاست‌های سازمانی به شهرستان‌ها ابلاغ شود.

 

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های وابسته به جهاد کشاورزی منابع خودشان را در بانک کشاورزی تجمیع کنند تا روند خدمات رسانی بانک کشاورزی به کشاورزان بهبود و ارتقا داشته باشد.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: کشاورزی مازندران سرآمد کشور است چراکه این استان امنیت غذایی کشور را تضمین می‌کند 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار