به گفته او این مسابقات که جنبه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان را برای شرکت در رقابت‌های جهانی بلغارستان را دارد و موسفیدان کشتی در ۵ رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۴۵ سال، ۴۶ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۵۵ سال و ۵۶ تا ۶۰ سال و ۶۰ وزن به روی تشک می‌روند
کد خبر: ۱۰۵۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴ 01 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی پیشکسوتان کشور در این شهرستان خبر داد. 

برگزاری رقابت‌های کشتی پیشکسوتان در فریدونکنار
 

مهدی عباسی گفت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی پیشکسوتان کشور با عنوان یادواره مربی فقید و سازنده فریدونکنار سید ذبیح الله محمدی از ۱۱ تا ۱۶ تیرماه در سالن ورزشی شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

به گفته او این مسابقات که جنبه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان را برای شرکت در رقابت‌های جهانی بلغارستان را دارد و موسفیدان کشتی در ۵ رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۴۵ سال، ۴۶ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۵۵ سال و ۵۶ تا ۶۰ سال و ۶۰ وزن به روی تشک می‌روند.

علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون، مسئولیت سرپرست برگزاری این مسابقات را بر عهده دارد.

محمدابراهیم سیف پور، ابراهیم جوادی، علی اکبر حیدری، رحیم علی آبادی، اله مراد زرینی، مسعود مقربی، احمد رودباری و محمد صلحی هم به عنوان اعضای کمیته فنی بر این رقابت‌ها نظارت خواهند داشت.

همچنین علیرضا رحمتی به عنوان ناظر کمیته پیشکسوتان در این مسابقات حضور خواهد داشت. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار