استاندار همدان مطرح کرد:با انسجام و وحدت در استان به محوریت آیت الله شعبانی موثقی و تعامل با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، تحول بزرگی در حوزه تعزیرات داشتیم.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ 01 July 2022

با انسجام و وحدت در استان به محوریت آیت الله شعبانی موثقی و تعامل با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، تحول بزرگی در حوزه تعزیرات داشتیم.

به گزارش تابناک همدان از ملایر:علیرضا قاسمی فرزاد روز پنج شنبه ۹ تیر ماه در شورای اداری شهرستان ملایر که با حضور وزیر دادگستری، مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از جوانان انقلابی و پویای استان بوده و طی این مدت خدمات ارزنده‌ای ارئه کردند.

وی خبر داد: آماده سفر رییس جمهور به استان هستیم و در حال حاضر پروژه‌های بسیار خوبی در سطح استان و شهرستان‌ها در این راستا تدارک دیده شده است.

استاندار همدان به نقش تعیین کننده و حائز اهمیت وزرای دولت سیزدهم در سفر رئیس جمهور به استان همدان اشاره و مطرح کرد: وجود سه وزیر دادگستری، علوم و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از استان همدان ظرفیت بالایی برای کمک به این استان ایجاد می‌کند.

قاسمی فرزاد به ظرفیت‌های شهرستان ملایر در حوزه مبلمان منبت، انگور و دیگر حوزه‌ها اشاره کرد و افزود: این ظرفیت‌ها جزء افتخارات استان همدان است.
 
وی تصریح کرد:مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی همیشه همراه و حامی دولت مردمی و انقلابی در همدان هستند.

وزیر محترم دادگستری افتخاری برای استان و شهرستان ملایر است.

سلمان اسماعیلی" معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز در نشست شورای اداری شهرستان ملایر با حضور "امین‌حسین رحیمی" وزیر محترم دادگستری و دکتر قاسمی‌فرزاد استاندار محترم همدان اظهار داشت:وزیر دادگستری افتخاری برای استان همدان و شهرستان ملایر است که این فرصت در دولت انقلابی دکتر رئیسی برای ما مغتنم است.

وی بیان کرد:در بیش از سه ماه گذشته، این چهارمین سفر استاندار محترم به شهرستان ملایر است.

اسماعیلی افزود:با مدیریت جهادی و انقلابی استاندار محترم همدان، اقدامات به بهترین شکل در دست انجام است.

فرماندار ملایر تصریح کرد: هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را گرامی می‌داریم و تشکیل نشست شورای اداری با حضور وزیر محترم دادگستری نیز در این راستا بود.

وی یادآور شد:شهید بهشتی یکی از چهره‌های شاخص و پرآوازه جمهوری اسلامی و دارای افکار بلند و یک فقیه نواندیش بود.

اسماعیلی مطرح کرد: تعامل کم‌سابقه‌ای بین مجموعه شورای تامین و مجموعه این شهرستان وجود دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: ۱۰هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در شهرستان ملایر در دست اجرا است.

اسماعیلی در ادامه گفت:دوره پرتلاشی در تنظیم بازار و اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها داشتیم که با وفاق و همدلی موجود در شهرستان به خوبی انجام شد.

فرماندار ملایر خبر داد:ملایر تنها شهرستانی است که با هدایت استاندار محترم همدان و حکم دادستان، اجاره بها را مدیریت می‌کنیم و قوانین خوبی وضع کردیم.

این مقام مسئول افزود: در حوزه نظارت بازار تعداد بازرسان و ناظران را با بکارگیری از ظرفیت سپاه و بسیج و اقشار مختلف به ۱۲۰ نفر افزایش دادیم.

وی گفت:استان همدان تحت فرماندهی دکتر قاسمی‌فرزاد استاندار انقلابی و مردمی همدان، و حضور میدانی و شبانه‌روزی ایشان، یک روند پرشتاب و رو به توسعه‌ای را در پیش گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار