چند سالی است که روند برگزاری مسابقات والیبال استان خوزستان از رمق افتاده است؛ تیم هایی که در سطح استانی فعالیت می کنند و هیاتی که بر اساس آخرین بررسی های صورت گرفته در میان آخرین های کشوری قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷ 30 June 2022

انتخاب خوزستان: در حال حاضر یکی از دغدغه های فعالان این حوزه ورزشی این است که به چه علت در سیستم مدیریتی از افراد پیشکسوت و ورزشکاران فعال در این رشته استفاده نمی شود؛ بی شک افرادی که خود سالها در حال فعالیت در این زمینه بوده اند به خوبی با دغدغه های یک ورزشکار برای ماندن در جایگاه ورزش حرفه ای کشور آشنا هستند و می توانند در این زمینه راهکارهایی مناسب به منظور برون رفت از این وضعیت اسفبار ارائه دهند.

در حال حاضر نمی توان امیدی به آینده این رشته ورزشی در استان داشت و حتی می توان گفت بر اساس شرایط موجود روز به روز اوضاع در این حیطه در حال بدتر شدن است؛ اما آیا زمان آن نرسیده تا هیات والیبال استان خوزستان به دنبال ارتقا جایگاه این استان در این رشته ورزشی باشد؟ و یا اینکه حتی برای یک بار در چند سال گذشته با رسانه های استان در خصوص دغدغه ها و مشکلات موجود در این خصوص به بحث و گفتگو بپردازد؟

سوال دیگری که در اینجا مطرح می شود این است که مسئولان وزارتی با چه امید و انگیزه ای به این استان سفر می کنند و نشست های مختلف نیز برگزار می کنند، در حالی که وضعیت این هیات ورزشی رو به افول بیشتری است. آیا زمان آن فرا نرسیده تا با به کارگیری نیروهای تازه نفس و با انگیزه در هیات ورزشی والیبال استان خوزستان جان تازه ای به رشته ببخشیم تا در سال های پیش رو به جایگاه قبلی استان در سطح کشور بازگردیم و در میان سایر استان ها حرفی برای گفتن داشته باشیم؟

منبع:عماد صالحوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار