نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه باید بتوانیم محرومیت‌های استان قزوین را به دولت نشان دهیم، اضافه کرد: متاسفانه برداشت دولت از قزوین با واقعیت ها تفاوت زیادی دارد.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ 30 June 2022

به گزارش تابناک قزوین، فاطمه محمدبیگی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: نماینده‌ها بازوان دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی افزود: سفرهای روستایی نمایندگان برای جمع کردن رأی نیست بلکه مسئولین باید در این سفرها نمایندگان را همراهی کنند تا مشکلات احصاء و بررسی شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پروژه آب آبیک در آغاز به کار نمایندگان مجلس تنها ۱۴ درصد پیشرفت داشت اما امروز در سایه همراهی و همکاری دولت و مجلس بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه توجه زیاد به مسائل اقتصادی باعث غفلت از حوزه فرهنگ شده است و این یک اشتباه بزرگ است، عنوان کرد: استان قزوین در سرانه کتابخانه ها استان سی ام کشور است.

محمدبیگی ادامه داد: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، سهم استان می‌تواند از اعتبار این طرح بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان باشد که نیاز است مدیران استان با شناخت دقیق این قانون برای جذب این اعتبارات اقدام کنند.

وی تصریح کرد: سطح ارتباط دولت با مجلس در حداقلی ترین حالت ممکن است و دولت نقش مهم نمایندگان را در پیشبرد اهداف خود نمی‌داند و طبیعتاً این عدم ارتباط آسیب زا است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه باید بتوانیم محرومیت‌های استان قزوین را به دولت نشان دهیم، اضافه کرد: متاسفانه برداشت دولت در برخی حوزه‌ها همچون آب و مناطق محروم با واقعیت‌ها تفاوت زیادی دارد.

وی در پایان با بیان اینکه در حوزه جهاد آبرسانی علی رغم اینکه تنش آبی بسیار زیادی داریم اعتباری در نظر گرفته نشده بود، یادآور شد: باید مناطق محروم بازنگری و به دولت معرفی شود تا در سال اینده این مشکل رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار