نماینده ولی‌فقیه خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: تمهید لازم برای عبور زایران از مرزهای کشور به عراق در روز عرفه بدون روادید اندیشیده شود چرا که این خواسته مردم است.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ 30 June 2022

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد روز پنجشنبه در آیین ورود پیکر ۳۵ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از مرز شلمچه بیان کرد: مسوولان مربوطه تلاش کنند تا امکان زیارت عتبات عالیات به ویژه حرم امام حسین (ع) در روز عرفه بدون روادید برای همه مردم فراهم شود.

وی با اشاره به در پیش بودن روز عرفه (نهم ماه ذیحجه برابر با ۱۸ تیر) و اشتیاق مردم برای حضور در کربلای معلی در این روز افزود:درخواست همه ما در این هفته باید این باشد که مرز ایران باز شود که بتوان در روز عرفه به زیارت عتبات عالیات به ویژه امام حضرت امام حسین(ع) نایل شویم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد ادامه داد: نیاز است تا همه امکانات لازم برای زیارت مردم در عتبات عالیات مردم فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دور بودن از منیت و پیروی از ولایت را  از مهمترین شاخصه‌های شهدا بیان کرد و افزود: شهدا جانانه از مرزهای کشور شهدای دفاع کردند و ره صد ساله را یک شبه طی کردند و به جایگاهی رسیدند که عرفا پس از سال‌ها به این جایگاه می‌رسند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در ادامه از اجرای طرح حجاب و عفاف از نیمه دوم تیر در خوزستان خبر داد و گفت: شکایت از بدحجابی و بی حجابی زیاد شده است و از ۲۱ تیر چهارچوب مشخصی درباره حجاب اجرا می‌شود.

همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) پیکرهای پاک و مطهر ۳۵ شهید تازه تفحص شده از مرز بین المللی شلمچه وارد کشور شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار