فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان و دستگیری یک قاچاقچی سوخت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ 30 June 2022

به گزارش تابناک تهران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز پنجشنبه در این باره گفت: در رصدهای اطلاعاتی تیم های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی انباری در محدوده کهریزک شناسایی که مقادیر سوخت قاچاق در آنجا دپو شده بود.

وی با اشاره به هماهنگی های قضایی انجام شده اظهار داشت: ماموران عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در معیت عوامل بخشداری با حضور در محل طی یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی یک قاچاقچی سوخت را دستگیر و در بازرسی از این محل ۱۶هزار و۵۰۰لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی سوخت های کشف شده را حدود ۳میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال بر آورد کردند، خاطرنشان کرد: پس از پلمب محل، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.


فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری ۳ سارق درخت در محدوده این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جلیلیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درخت از بوستان های محله بهشتی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری سیزده آبان قرار گرفت.

وی افزود: روز گذشته تیم عملیات کلانتری با پوشش نقاط جرم خیز در پیک جرائم، ۳ نفر را درحال بریدن چند اصله درخت مشاهده و طی یک عملیات ضربتی سارقان را دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو متهمان که در چندمتری محل سرقت پارک شده بود ۱۰ اصله درخت بریده شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: پس از شناسایی و اخذ شکایت شاکی پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار