فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که مقابل یک کارواش در شهرک دولت آباد اقدام به تیراندازی کرده بود.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵ 30 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در سه راه شرکت شهرک دولت آباد مقابل یک کارواش، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل محل سکونت عامل تیراندازی در شهرک دولت آباد شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در حالی که متهم قصد درگیری با آن‌ها را داشت با اقتدار این شرور را دستگیر کردند.

دلیری تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه شرور تیرانداز، یک قبضه سلاح شکاری پران، ۳۲ عدد فشنگ و ۲ تیغه شمشیر کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی عامل تیراندازی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۳۷۰ محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان‌های استان به سر می‌برند و نزدیک ۵ ماه است که کلیه مرخصی‌های آن‌ها لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخورد‌های قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می‌رسند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار