رئیس دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود، تولید مستند زاینده‌رود جهت پخش برای رئیس‌جمهور و وزرا را مهم‌ترین اقدام این دبیرخانه در زمان سفر ریاست‌جمهوری و اعضای هیئت دولت به استان اصفهان عنوان كرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ 18 June 2022

سعید امامی درباره مهم‌ترین فعالیت‌های دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود که پیش از سفر هفته گذشته رئیس‌جمهور و هیئت دولت به اصفهان صورت گرفت، اظهار داشت: نصب ۵۲ سازه استرابرد و حدود ۲۵ تک‌پایه با طرح‌های عوامل موثر در جریان زاینده‌رود خطاب به ریاست محترم جمهور در سطح شهر و همچنین ساخت تیزر مطالبه رهبری درباره آب اصفهان در آبان ماه سال ۱۳۸۰ و انتشار گسترده آن در فضای مجازی از جمله این اقدامات بود.

وی با اشاره به ساخت موزیک ویدئو "زاینده‌‌رود من کو" و انتشار گسترده آن در فضای مجازی افزود: ساخت تیزر "سلام آقای رئیسی" دربردارنده مصاحبه مردمی و مطالبات مردم از رئیس‌جمهور و انتشار گسترده آن در فضای مجازی دیگر اقدام دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود پیش از سفر آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی به اصفهان بود‌ه است.

وی با اشاره به تولید اینفوگراف بسته احیای زاینده‌رود و تولید مستند زاینده‌رود با نام محرمانه جهت پخش برای رئیس‌جمهور و وزرا را از مهم‌ترین اقدام دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود در این مقطع دانست که پخش این مستند در جمع‌ رئیس‌جمهور و وزرا بازخوردهای خوبی داشت.

به گفته رئیس دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود، سُرایش شعر استقبال از ریاست‌جمهوری در بدو ورود و تحویل به تیم تشریفات استانداری، طراحی گرافیکی سیر نمایشگاهی  فرصت‌ها و تهدیدهای اصفهان و تولید ۲۵ هدیه نفیس حامل پیام فرهنگی زاینده‌‌رود جهت اهدا به رئیس‌جمهور و وزرا از سوی استاندار اصفهان دیگر اقدامات این دبیرخانه با هدف تاکید بر رفع مشکل زاینده‌رود و دغدغه مردم اصفهان درباره تبعات خشکی این رودخانه بود.

امامی با اشاره به ویژگی‌های هدیه‌ای که تقدیم رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت شد، خاطرنشان کرد: این هدیه اثر استاد رضا صفامهر از اساتید برجسته خاتم اصفهان با امضای ایشان آماده شد که به‌صورت یک دُر داخل صدف که مقداری از آب زاینده‌رود در آن وجود دارد با یک بیانیه، تهيه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار