برنامه تلویزیونی "عشق شورانگیز ما" با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان و صدا و سیمای مرکز اصفهان در ۲۶ قسمت و با محوریت خانواده روی آنتن شبکه اصفهان می رود.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷ 07 June 2022

مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان گفت: عشق شورانگیز ما برنامه‌ای است که می‌تواند جای خود را در شبکه‌های استانی و بین مخاطبین تلویزیون باز کند و امیدوار هستیم که بتوانیم این برنامه را به بیش از 26 قسمت برسانیم.

بهرام عبدالحسینی ضمن بازدید از پشت صحنه برنامه تلویزیونی "عشق شورانگیز ما" که با همکاری معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان روی آنتن شبکه اصفهان می رود، اظهار داشت: تهیه برنامه های خانواده محور جزو برنامه‌های تکلیفی سازمان صدا و سیما بوده که امسال با همکاری شهرداری اصفهان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده ایم که بتوانیم برنامه با کیفیت‌تر و بهتری به مردم ارائه دهیم تا نسبت به برنامه سال‌های گذشته از نظر ساختار و البته موضوع تغییرات ملموسی در آن دیده شود.

وی بیان کرد: پس از برگزاری جلساتی که با همکاران خود در شبکه استانی داشتیم، سرانجام طرحی تحت عنوان "عشق شورانگیز ما" از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان ارائه و سپس تصویب شد که با رویکرد و ساختار جدیدی برای مردم به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان با بیان اینکه امیدوارم برنامه عشق شور انگیز ما یکی از برنامه‌های باکیفیت و خوب شبکه‌های استانی کشور شود، افزود: موضوعاتی که کارشناسان خوب و بنام استان اصفهان از قبل طراحی کرده اند به مشکلاتی که خانواده‌ها درگیر آن هستند برمی‌گردد که در همین راستا، انتخاب موضوعات درنظر گرفته شده باعث می‌شود تا این برنامه بسیار اثرگذار ظاهر شود.

عبدالحسینی تصریح کرد: این برنامه می‌تواند جای خود را در شبکه استانی و بین مخاطبین باز کند که امیدوارم بتوانیم این برنامه را به گونه‌ای ادامه دهیم تا فقط به 26قسمت مصوب ختم نشود.

وی ادامه داد: برنامه‌ای که می‌خواهد خیلی خوب ظاهر شود باید عوامل متعددی را در پشت صحنه و همینطور جلوی دوربین درگیر خود کند، که خوشبختانه تیم این برنامه همه از عوامل با تجربه هستند که شخصیت شناخته شده علیرضا خمسه به عنوان مجری برنامه  نیز به این برنامه کمک خواهد کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان گفت: یکی از مواردی که در متون علمی مورد تاکید قرار می گیرد افزایش آگاهی مردم در خصوص مهارت‌های زندگی و به خصوص زندگی‌‌های مشترک است تا کیفیت آن افزایش یابد که برنامه عشق شورانگیز ما می‌تواند این فرایند را عملیاتی کند.

مسعود مهدویان فر نیز  ضمن بازدید از پشت صحنه برنامه تلویزیونی "عشق شورانگیز ما"، اظهار داشت: آنچه در متون علمی مورد تاکید قرار می گیرد افزایش آگاهی مردم در خصوص مهارت‌های زندگی و به خصوص زندگی‌‌های مشترک است تا کیفیت آن افزایش یابد و زوجین درکنار هم احساس بهتری داشته باشند که درنتیجه از آسیب‌ها، تنش‌ها و مسائلی مانند طلاق و مشاجرات زوجین جلوگیری شود.

وی بیان کرد: برنامه‌هایی مانند عشق شورانگیز ما که برای مخاطب عمومی تلویزیون طراحی می‌شود می‌تواند تحکیم کننده زندگی زوجین و خانواده‌ها باشد و از بسیاری مسائل و مشکلاتی که ممکن است برای آنان ایجاد شود جلوگیری کند و از جهت دیگر برای کسانی که در آستانه ازدواج هستند یا در سنین نوجوانی قرار دارند نیز باعث افزایش آگاهی‌های لازم در خانواده خواهد شد تا مسائل زندگی را به خوبی یاد بگیرند.

وی افزود: شعاری داریم تحت عنوان "زندگی آموختنی است" و به این معناست که ما باید به نسل جوان و نوجوان خود بیاموزیم زندگی کردن مانند مهارت رانندگی و دیگر مهارت‌ها نیازمند یادگیری است به همین دلیل این برنامه‌ می‌تواند چنین شعاری را عملیاتی کند تا به نسل جوان و نوجوان و البته خانواده‌هایی که در ابتدای زندگی هستند مهارت یادگیری مسائل زندگی را گوشزد کند و فرهنگ ارتباط موثر میان زوجین را گسترش دهد تا منجر به کاهش آسیب های اجتماعی مانند طلاق و مشاجرات زوجین و اختلافات خانوادگی نشود‌.

وی خاطرنشان کرد: قالب هنری و موضوع کاربردی که در این برنامه استفاده شده است مناسب خانواده‌ها بوده و همچنین استفاده از شخصیت های برتر علمی و هنری که در این برنامه خواهد بود از جمله امتیازات ویژه این برنامه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار