با پیگیری دستگاه قضا؛
رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس گفت: با احضار مسئولان پتروشیمی دهلران در آینده نزدیک نیروهای تعدیل شده شرکت های زیر مجموعه پتروشیمی دهلران مجدد جذب می شوند .
کد خبر: ۱۰۵۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶ 27 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ عین الله نیازی فر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بعد از درج خبر تعدیل 26نفر از کارگران پتروشمی دهلران به موضوع ورد ومسئولان مرتبط برای پاره ای از توضیحات احضار شدند .

 وی گفت : در بررسی های صورت گرفته و ارائه مستندات از سوی مسئولان پتروشیمی تعدیل نیرو ها به خاطر اتمام و پایان پروژه های پیمانکاران بوده است .

 نیازی فر ادامه داد : برابر قول و وعده مسئولان پتروشیمی در آینده نزدیک یک پیمانکار جدید در پروژه فعالیت کاری خود را شروع خواهد کرد و ازظرفیت نیروهای تعدیل شده مجدد استفاده خواهد شد. 

رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس با اشاره به اینکه همه نیروهای تعدیل شده حقوق و مزایای قانونی خود تا پایان قرارداد دریافت کرده اند ،گفت:طی روزهای آینده نیز برای صحت صحبت های مسئولان پتروشیمی از پروژه بازید خواهد شد .

 وی گفت : شرکت ها فعال در منطقه بخصوص پیمانکاران برابر قانون موظف به پرداخت قانونی حقوق و مزایای کارگران خود هستند ودستگاه های مرتبط باید نظارت کافی و لازم بر پیمانکاران و شرکت ها داشته باشند .

هفته گذشته بود که تابناک خبر تعدیل 26نفر از نیروهای بومی پتروشیمی دهلران را منتشر کرد که خوشبختانه امروز دستگاه قضا به موضوع ورود کرد . تابناک از حسن توجه دستگاه قضا بخصوص آقای نیازی رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس فر در خصوص بازگشت به کار کارگران تعدیل شده کمال تقدیر و تشکر را دارد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار