رئیس مجتمع پتروشیمی دهدشت در دیدار با امام جمعه این شهر با توجه به برخی فشارها جهت استخدام‌های غیرقانونی در پتروشیمی، خواستار کمک از حجت‌الاسلام وحدانی‌فر برای جلوگیری از این استخدام‌های بدون ضابطه شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ 27 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مجتمع پتروشیمی دهدشت به همراه حراست این مجتمع با امام جمعه دهدشت دیدار کردند.

حجت‌الاسلام علی‌ وحدانی‌فر در این دیدار با توجه به ظرفیت‌های پتروشیمی خواستار لحاظ شدن پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی در این پروژه شد.

امام جمعه دهدشت با توجه به تامین آب این پروژه از فاصله ۱۶ کیلومتری گفت: می‌شود با کار کارشناسی از پساب دهدشت که فاصله کمتر از ۵ کیلومتر است آب آن را تامین کنید.

سیامک حسین‌پور رئیس مجتمع پتروشیمی دهدشت در این دیدار، ظرفیت استخدامی در پتروشیمی را محدود عنوان و تصریح کرد: شرکت پتروپارس باید یاد بگیرد با توصیه و سفارش و ارعاب و تهدید دنبال استخدام کسی نباشد.

رئیس مجتمع پتروشیمی دهدشت با توجه به برخی درخواست‌های خلاف قانون برای به کار‌گیری در این مجتمع گفت: اگر شعارمان را صداقت گذاشتیم باید با مردم شفاف باشیم و خلاف حرف خود عمل نکنیم، افراد باید توسط اداره کار معرفی شوند و طبق قانون اداره کار باید افرادی که تخصص دارند در بانک اطلاعاتی خود ثبت کنند و به همراه نماینده خود برای تایید به پتروشیمی بفرستد.

وی افزود: اگر افراد معرفی شده تخصص‌های لازم را نداشته باشند ما مجبور هستیم از سایر شهرستان‌ها نیرو جذب کنیم.

حسین‌پور با بیان اینکه در بحث جذب نیروهای بومی دچار مشکل هستیم گفت: طبق قانون قرار بود از صاحبان زمین پتروشیمی هر خانواده یک نفر در این مجتمع به کار گرفته شوند اما برخی خانواده‌ها تقاضای به کاری گیری چندین عضو از خانواده خود دارند.

وی افزود: این افراد ۴۲ نفر هستند و این باید تحکیم و چهارچوب آن بسته شود و جز این تعداد، افراد دیگری به کار گرفته نشوند

حسین‌پور با بیان اینکه پسر وکیل و وزیر برای من فرقی ندارند گفت: خیلی سفارش و نامه برای به کارگیری آمد اما هیچ‌کدام را قبول نکردم.

وی خطاب به امام جمعه دهدشت که شما هیچ وقت خارج از چهارچوب قوانین عمل نمی‌کنید گفت: از شما می‌خواهیم در مسیر استخدامی‌ها کمک کنید تا روند اصلاح شود و هر کسی در این مجتمع جذب نشود.

حسین‌پور در راستای صحبت‌های امام جمعه برای پیوست فرهنگی و اجتماعی گفت: این مجتمع آمادگی دارد که دستکش و پوشاک کارکنان پتروشیمی را به واحدهای خیاطی خانم‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست برای تولید بسپارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد لیسانس شیمی گرفته‌اند اما تجربه کاری آن‌ها در نانوایی است اظهار کرد: ما می‌توانیم با راه‌اندازی آموزش فنی و حرفه‌ای در پتروشیمی، آموزش‌های متناسب با شرایط کاری را ارائه دهیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
بابا بخدا این حسین پور هیچی بلد تیست
بگو خودت با پارتی اومدی
حتی بلد نیستی صورت وضعیت چیه و مراحل صورت وضعیت چیه
بخدا حتی کار با سیستم هم بلد نیست این اقایه
اونوقت اومده نشسته و حرف الکی میزنه
بخدا این غیر بومی ها اومدن فقط زبون دارن
رفتن نیروی دفتری رو غیربومی اوردن
نیروی دفتری دیگه باید فن داشته باشه مگه
سرپرست پتروپارس رفته رفقاشو از عسلویه اورده جمع کرده دور خودش و کیف دنیا میکنن
بخدا دارن به مردم بدبخت دهدشت ظلم میکنن
بابا بخدا اینا هیچی بلد نیستن
بخدا بچه های دهدشت از همشون بیشتر بلدن
حتی یه بار بهشون گفتیم مناظره بذاریم قبول نکردن اینا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
الان ده یا دوازده ساله سهامشو ازتهران خریدیم دریغ ازیه سودویا اضافه کردن سهام وقتی دفترش درتهران رفتم نیروی زیادی دردفاترش بودن چه مردوچه زن فقط مانده ام اگر این پتروشیمی سودی ندارداین همه بیکاروعلاف اونجا چکاره اندپول مفت ندادیم یه عده مجانی باهاش حال کنند برای من فرقی نمی کنه کی دراونجابه کارگرفته شه ولی این پتروشیمی درجهت محرومیت زدایی کهگیلویه بودوتخصص افرادنی زمهمه چون باید انجارابه سوداوری رسانند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار