تابناک-مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، از موفقیت فرهنگیان هرمزگان، در هفتمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز و کسب دو رتبه سوم و چهارم کشوری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸ 27 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، محمد قویدل ضمن بیان این خبر افزود: مسابقات قرآن ، عترت و نماز ، همه ساله در بخش فرهنگیان و دانش آموزان با استقبال بسیار خوبی در سطح مدارس همراه است و همواره طی سال های گذشته موفقیت های قابل توجهی در این زمینه ها برای استان رقم خورده است.

وی در ادامه گفت: امسال نیز پس از برگزاری این مسابقات در مرحله مقدماتی، ده برگزیده (۵ آقا و ۵ خانم) به مرحله نهایی راه یافتند و در مرحله نهایی ، کبری درویشی در رشته حفظ ده جزء و زهره حیدری در رشته حفظ کل قرآن کریم، خانم قاسمی در رشته نهج البلاغه و آقای خلفانی در رشته حفظ کل قرآن کریم به مرحله کشوری راه یافتند.

قویدل اذعان داشت: از چهار فرهنگی اعزامی به هفتمین مسابقات کشوری قرآن ، عترت و نماز، کبری درویشی از شهرستان پارسیان ، رتبه سوم حفظ ده جزء و زهره حیدری از منطقه جاسک رتبه چهارم کشوری در رشته حفظ کل قرآن کریم را از آن خود نمودند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با حضوری شدن مدارس، فعالیت تربیتی و فرهنگی با همت مضاعف و ایجاد انگیزه و اشتیاق، بیش از پیش از سرگرفته می شود و قطعا با برنامه ریزی و مدیریت بهینه، در این مسیر شاهد توفیقات روزافزون فرهنگیان و دانش آموزان این خطه از سرزمین اسلامی ایران در سطوح عالی ،خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار