عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، تعیین تکلیف ساختمان "جهان نما" توسط پارلمان شهری این دیار را خواستار شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 26 June 2022

مجید نادرالاصلی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه از ساختمان جهان نما سال‌های سال است، استفاده درستی نمی‌شود، اظهار داشت: درخواست داریم شورای شهر برای هزاران میلیارد تومان سرمایه‌گذاری مردم در این مکان، تعیین تکلیف کنند.

برج جهان نما، نام بنایی است که در سال ۱۳۷۵ در شهر اصفهان به جای کاروانسرای قدیمی این شهر که جزو مجموعه چهارباغ بود احداث شد. بسیاری از شهروندان اصفهانی بعنوان سهامدار در این مجموعه اقدام به خرید غرفه و فروشگاه کردند اما با گذشت بیش از ۲۵ سال از ساخت آن ساختمان، سود سرمایه گذاری‌ها به مردم برنگشته است.

نادرالاصلی افزود: همچنین میدان امام علی(ع) که توسط مدیران شهری گذشته ساخته شده، اکنون محلی است که شهرداری و شهروندان کمترین بهره را از آن می‌برند که به مثابه کُفران نعمت است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در زمینه رفع مشکلات ترافیک شهری با وجود صحبت‌های مختلف کارشناسان و مسوولان شهری و استانی، همچنان مشکلات ترافیکی اصفهان پابرجاست.

وی ادامه داد: شهر بزرگ اصفهان با توجه به حجم جمعیت و پویایی آن نیاز به سرمایه‌گذار دارد که از مسوولان مدیریت اقتصادی درخواست داریم تا برای سرمایه‌گذاران در این خطه، ایجاد نگیزه کنند.

نادرالاصلی گفت: با وجود سفر ریاست جمهوری به اصفهان، مهمترین مساله مردم این دیار همچنان مطالبهگری در حوزه آب و همگرایی برای جریان دائمی زاینده‌رود است.

وی بیان داشت: موضوع فرونشست زمین نیز در وزارتخانه مربوطه مطرح شده است اما مشخص نیست چرا مسوولان از بیان نتایج آن خودداری می‌کنند و با مردم شفاف نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار