معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: ۲۸ فرماندار در این دوره منصوب شدند و ما امروز افتخار می‌کنیم که میانگین سنی فرمانداران استان ۴۱ سال است.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹ 25 June 2022

محمدرضا جانثاری، اظهار داشت: متوسط سنی فرمانداران استان در گذشته حدود ۶۰ سال بود که اکنون به حدود ۴۱ سال رسیده است که البته ما هنوز هم به این امر قانع نیستیم.

وی ادامه داد: در این دوره، فرماندار دهه هفتادی نیز در استان ما منصوب شده است و بطور معمول همه جوانان موفق‌تر از مُسن‌ترها عمل می‌کنند.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه ما به جوانان اعتماد کردیم و نتیجه آن را هم دیدیم، گفت: در انتخاب فرمانداران به جوانان اعتماد کردیم و نتایج ملموس آن را هم دیدیم و این رویکرد، قدم واقعی ما در حمایت از جوانان محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره، بعضی از فرمانداران استان هم از بین افراد مُسن منصوب شدند که چاره‌ای هم جز این نداشتیم اما دلیلی ندارد که بطور حتم افرادی به سمت فرمانداری گمارده شوند که سنی از آنها گذشته باشد.

جانثاری خاطرنشان کرد: از استاندار تقاضا کردیم تا روند جوانگرایی را بیشتر کنیم و این کار را بتدریج در حوزه معاونت‌ها و از معاونت سیاسی شروع کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تاکید کرد: بطور قطع اگر جوانان احساس کنند چنین اقداماتی در حال انجام است، اقبال آنها هم صدچندان خواهد شد.

جانثاری خاطرنشان کرد: در ۱۰ ماه گذشته بدلیل مشکلات اداره ورزش و جوانان، تنها یک جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ما در این مدت زمان خیلی خوب و چند ماه را از دست دادیم، یادآور شد:  پیش از این، ۴۹ جلسه این ستاد برگزار شده بود.

معاون استاندار اصفهان اظهار داشت: یکی از مُصوبه‌های جلسه گذشته این بود که بطور شفاف بیان شود در ۴۹ جلسه گذشته ستاد ساماندهی امور جوانان استان چه چیزی مطرح و چه چیزی ساماندهی شده و چه اتفاقی برای جوانان رُخ داده است.

جانثاری اضافه کرد: جلسه‌ها نباید بصورت صوری برگزار شود بلکه باید بصورت واقعی، تصمیمی برای حل مشکلات جوانان در این جلسه‌ها گرفته شود.

معاون استاندار اصفهان گفت: در جلسه گذشته ستاد مُصوب شد تا ۵۰ جوان شهر و استان را دعوت کنیم تا در دیداری با استاندار ، مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان نیز در این جلسه گفت: مدیریت استان اهتمام ویژه ای به استفاده از جوانان در دوره جدید مدیریتی دارد و این موضوع جزو سیاست‌های کلی دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

جواد محمدی ادامه داد: مقرر شده است که اصفهان در سال ۲۰۲۳ نامزد پایتخت جوانان کشورهای اسلامی شود.

وی گفت: اصفهان ۲ روز پیش بصورت رسمی در سفر وزیر ورزش و جوانان کشورمان به شهر باکو با حضور وزیران ورزش و جوانان ۵۷ کشور اسلامی، نامزدی خود را برای پایتختی جوانان کشورهای اسلامی اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که این امر با برنامه و طرح دقیق و پیش بینی تمهیدات لازم، انجام و اصفهان در سال آینده میلادی بعنوان پایتخت جوانان کشورهای اسلامی انتخاب شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار