رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاشهای مدیرکل آموزش وپرورش  در  بحث مسائل آموزشی و تربیتی  قدردانی کرد و گفت : ائمه جمعه استان برای همکاری با آموزش و پرورش آمادگی کامل دارند. 
کد خبر: ۱۰۵۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹ 25 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام و المسلمین عبودی  در همایش جهاد تبیین در جمع کارکنان اداری آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با گرامیداشت حماسه پد خندق گفت:انقلاب اسلامی  با وجود همه سختی‌ها  در گام اول انقلاب بر اصول و آرمان‌های خویش پایبند بوده است و در گام دوم انقلاب نیز با استفاده از همه  ظرفیتها  برای تحقق آرمان‌های  بلند امام و انقلاب گام بر می دارد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان افزود:  پس از چهل سال از انقلاب اسلامی ایران و وقوع اتفاقات و فراز و فرود های مختلف همچون جنگ تحمیلی عدم وجود زیرساخت ها و تحریم‌ها و ...دشمنان از هر تلاشی برای آسیب رساندن به انقلاب کوتاهی نکردند و حتی باور نمی کردند که انقلاب اسلامی ایران دوام بیاورد اما به لطف خداوند انقلاب وارد چهل ساله دوم خود شد و رهبر انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را صادر نمودند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با وجود همه فشارها و تهدیدات  هرگز دچار رکود و خمودی نشد  گفت: با نگاهی واقع بینانه  به گام اول انقلاب شاهد تحقق شعارهای استقلال،  عزت ،آزادی،  اخلاق و معنویت  جمهوری اسلامی  هستیم. 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبودی افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها انقلابی است که  با خریدن سختی‌ها استقلال خویش را در دنیا حفظ کرده است و هرگز از ارزش‌ها و آرمان‌هایش فاصله نگرفته است.
وی امنیت را بزرگترین نعمت انقلاب اسلامی دانست و گفت؛ در دنیای پرتلاطم امروزی با رهبری های حکیمانه  رهبر فرزانه انقلاب نطام اسلامی  در اوج قدرت و امنیت  به مسیر پیشرفت خویش ادامه می دهد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:  ما در کنار بیانیه گام دوم انقلاب سندهای مهم دیگری چون سند تحول بنیادین داریم که سندی کارگشاست .
حجت‌الاسلام والمسلمین عبودی خاطرنشان کرد : تربیت زیربنای هر جامعه ای است و باید همه دستگاهها دست به دست هم دهیم از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم  تا دستگاه تعلیم و تربیت عملکرد خوبی داشته باشد و به تبع آن آموزش جامع تر و بهتری برای نسل آینده رقم بخورد .

وی از تلاشهای دلسوزانه و دغدغه مندی مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  در  بحث مسائل آموزشی و تربیتی  قدردانی کرد و گفت : ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد   برای همکاری با آموزش و پرورش آمادگی کامل دارند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار