مردی که مدتها از همسرش کتک می خورد وقتی چاقویی در دست او دید چاقو را از چنگش درآورد و او را به قتل رساند و دخترش را نیز مصدوم کرد.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ 25 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» این جنایت در محله ماهدشت رخ داد و در جریان آن مرد جوانی، همسر و دختر نوجوانش را هدف ضربه‌های مرگبار چاقو قرار داد. اهالی محل که با صدای کمک‌خواهی مادر و دختر متوجه درگیری شده بودند، با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دادند.  دقایقی بعد تیم پلیسی در محل حاضر شده و مرد افغان را با لباس‌های خونین دستگیر کردند. بعد از ورود به خانه نیز با جسد زن جوانی رو‌به‌رو شدند که بر اثر اصابت ضربه چاقو به گردنش جان باخته بود. پیکر دخترش نیز در گوشه‌ای از اتاق افتاده بود که سریعا به بیمارستان انتقال یافت.

مرد جوان به اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز منتقل شد و در تحقیقات با اعتراف به این جنایت گفت: چهار سال قبل به ایران آمده و به‌عنوان کارگر مشغول کار شدم. همسر و سه‌فرزندم هم در افغانستان بودند. همسرم این اواخر غر می‌زد که از جدایی خسته شده و می‌خواهد به ایران بیاید. من هم سه ماه قبل به افغانستان رفته و همسر و فرزندانم را به ایران آوردم. ابتدا قرار بود خانه‌ای در ورامین برایشان اجاره کنم اما همسرم قبول نکرد و شرط کرده بود باید خانه‌ای در کرج در نزدیکی بستگانش برایش اجاره کنم. او می‌دانست وضع مالی من خوب نیست اما خانه‌ای بزرگ با امکانات خواسته بود. برای این‌که راضی باشد این خانه را اجاره کردم اما دلش به زندگی نبود و تصور می‌کردم به مرد دیگری علاقه دارد. هر بار هم در این باره با او حرف می‌زدم، دعوا راه می‌انداخت و مرا کتک می‌زد. از این وضع خسته شده بودم. روز حادثه دوباره درگیر شدیم که این‌بار با چاقو به من حمله کرد. چاقو را از دستش گرفتم و یک ضربه به گردنش زدم. دخترم می‌خواست مانع من شود که او را هم ناخواسته مجروح کردم.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: متهم به قتل در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد. پزشکان وضعیت دخترش را وخیم اعلام کرده‌اند و او در کماست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار