تابناک-موفقیت‌های ورزشی هرمزگان در سال جاری با صعود تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به لیگ دسته اول کشور تکمیل خواهد شد
کد خبر: ۱۰۵۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ 25 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر امروز در آیین تجلیل از کادر فنی و بازیکنان تیم صنایع هرمزگان که به تازگی توانستند مقام بعنوان نائب قهرمان به لیگ برتر فوتسال صعود کنند شرکت کرد.

استاندار هرمزگان در حاشیه این آیین با تبریک صعود تیم صنایع به لیگ برتر فوتسال گفت: این تیم برای حضور در لیگ برتر حمایت خواهد شد، این تیم و بازیکنانش پتانسیل بالایی دارند که می توانند در عرصه ملی و بین المللی برای کشور افتخار آفرین باشند.

وی با اشاره به برخی کمبودهای سالن ورزشی بندرعباس گفت: سقف این سالن با اعتبار 4 میلیارد تومان بزودی تعمیر خواهدشد همچین 6 کولر 100 هزار برای تکمیل دستگاه های سرمایشی نصب می شود.

مهندس دوستی در خصوص تامین مالی باشگاه صنایع پشتیبان توسط بنگاه‌های بزرگ اقتصادی استان بیان داشت: هنوز تزریق مالی قابل توجهی که بتواند به ورزش استان کمک کند انجام نشده اما متولیان امر در حال تلاش و پیگیری هستند که زودتر منابع مالی جمع آوری و شاهد رفع کمبودهای این حوزه خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت وضعیت تیم شهرداری بندرعباس تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس توانسته به مرحله پلی‌آف لیگ دسته دوم و لیگ دسته اول کشور راه یابد ‌و در هر مقطعی نیاز بوده به این تیم کمک شده و بعدازاین هم کمک خواهیم کرد.

دوستی گفت: خواهش اصلی ما از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس این است که بر روی مهم‌ترین هدف ما و صعود به لیگ یک کشور تمرکز کند و ما هم حمایت ویژه خواهیم کرد که موفقیت‌های ورزشی استان هرمزگان در سال جاری تکمیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار