مسئول ستاد اربعین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: موکب داران نسبت به دریافت مجوز یا تمدید پروانه فعالیت، اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۵۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ 25 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» امیر رحمانی با اشاره به نزدیک شدن ایام محرم و اربعین، اظهار کرد: با توجه به اینکه به ایام محرم نزدیک می شویم ثبت‌نام از متقاضیان برپایی موکب در اربعین انجام می شود.‌

وی بیان کرد: بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند تقاضای خود را به سامانه موکب‌داری به نشانی اینترنتی http://mokeb.atabat.org ارسال و نسبت به دریافت مجوز یا تمدید پروانه اقدام کنند. 

مسئول ستاد اربعین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز تصریح کرد: متقاضیان شماره تلفن را ثبت و از طریق پیامکی که برای آنها ارسال می شود می توانند موکب خود را ثبت و بعد از دریافت پیامک و وکد رهگیری به شهرستان مد نظر که اسکان دارد و می خواهند موکب از شهرستان اعزام شود مراجعه کنند و مابقی کارهای موکب داری از طریق ستادهای تابعه استان البرز ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این سامانه تنها راه ارتباطی ما است، لذا متقاضیان مراجعه حضوری نداشته باشند و در اسرع وقت نسبت به ثبت موکب خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار