تابناک-رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور، مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگران است، تصریح کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران باید در اولویت کاری مسئولان باشد.
کد خبر: ۱۰۵۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸ 25 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بندرعباس، به‌مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، اعضای شورای قضایی و جمعی از قضات و کارکنان دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه برگزار شد.

 

رئیس کل دادگستری و مسئولان حاضر در این مراسم با قرائت فاتحه و اهدای گل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی برای ارواح طیبه شهیدان علو درجات را مسئلت کردند. 

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر اظهار کرد: درک راه شهدا یکی از وظایف خطیر مسئولان و مردم است و بازماندگان از قافله شهیدان وظیفه انتقال پیام ارزشمند آنان در پاسداشت ارزش‌ها و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را عهده دار می باشند.

 

مجتبی قهرمانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص تکریم خانواده شهدا و تأکیدات ریاست قوه قضاییه در این خصوص اظهارداشت: فرزندان و خانواده شهدا مایه دلگرمی و امید جامعه اسلامی هستند لذا فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود.

 

وی در ادامه افزود: یادآوری ایمان، رشادت و ایثارگری‌های شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی سبب خواهد شد تا مسیر حق را گم نکنیم.

 

قهرمانی خاطرنشان کرد: شهدا رمز عزتمندی ایران اسلامی هستند و تداوم راه ایشان، رسالت مردم و مسئولین است.

 

گفتنی است؛ در جریان این مراسم با حضور مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و اعضای شورای قضایی و دیگر مسئولان از تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران شاغل در دستگاه قضایی استان هرمزگان تجلیل شد.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار