مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد: وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا برای این استان تا اواخر روز پنجشنبه هفته‌جاری پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ 21 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» آرش بهاروند احمدی گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر امواج ناپایدار و محلی در سطوح میانی و همراهی چینش فشار سطح زمین در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن عصر امروز تا آواخر پس فردا پنجشنبه بعضی ساعات وزش باد شدید، گرد و خاک، گرد و غبار، کاهش موقت کیفیت هوا خواهیم داشت.

وی بیان داشت: کاهش موقت کیفیت هوا، بعضی ساعات وزش باد شدید،گرد و غبار،گرد و خاک، افزایش آلاینده ها و کاهش موقت کیفیت هوا، کاهش میدان دید افقی،شکستگی درختان،آسیب به سقف خانه ها و سازه های موقت،گلخانه ها، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر، سقوط اجسام از ارتفاع از مخاطرات این وضعیت است.

بهاروند احمدی با اشاره به اینکه به علت کاهش موقت کیفیت هوا افراد آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران تنفسی حتی الامکان از حضور در فضای باز خودداری کنند، افزود: محکم کردن سازه‌های موقت، تابلوهای تبلیغاتی، احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان های نیمه کاره،تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات به دلیل وزش باد شدید به ویژه عصرو شب ها در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار