وزیر اطلاعات:
وزیر اطلاعات به تلاش‌های دشمنان برای نفوذ و ایجاد تفرقه در کشور اشاره کرد و گفت: بودجه سرویس‌های جاسوسی دشمنان از کل بودجه کشور بیشتر است.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ 21 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب در شورای تأمین استان البرز با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای نفوذ و ایجاد تفرقه در کشور اظهار کرد: بودجه سرویس‌های جاسوسی دشمنان از کل بودجه کشور بیشتر است.

وی به فشارها، تحریم‌ها، برخوردها و فضاسازی‌های مطبوعاتی، رسانه‌ای و جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: اقتدار و عزت ۴۳ ساله در حالی به وجود آمده که از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان با فتنه انگیزی، جنگ تحمیلی، ترورهای ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی تلاش کرده‌اند که مانع پیشرفت و توسعه ایران و ایرانی شوند که به حول و قوه الهی و با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و حضور هوشمندانه مردم در صحنه، ناکام مانده‌اند و شکست‌های پی در پی متحمل شده‌اند.

وزیر اطلاعات به خواسته‌ها، اعتراضات و مطالبات مردم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در خیلی موارد، مطالبات مردم به حق و مورد قبول مسؤولان است و دولت نیز خود را به عنوان خدمتگزار، موظف می‌داند شرایط تحقق مطالبات را متناسب با شأن، منزلت و حرمت مردم، فراهم کند.

وی وجود اقوام، ادیان و مذاهب در استان البرز را فرصت و مزیتی مهم برشمرد و متذکر شد: با کمک مردم استان و بسیج همگانی می‌توان امنیت پایدار و مردمی را تداوم بخشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار