فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای سایت دیوار که از سوی پلیس و مرجع قضایی ۱۱ استان تحت تعقیب بود در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ 20 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ "کامران ملکی" با اعلام این خبر بیان داشت: درپی ارجاع پرونده یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۲ میلیارد ریال به کلانتری ۱۲ اهری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران مشخص کرد که مالباخته مقداری طلا به ارزش ۲ میلیارد ریال را  از طریق سایت دیوار آگهی کرده و شخص کلاهبردار با چرب زبانی و اقدامات متقلبانه اقدام به ارائه چک جعلی کرده و پس از خرید طلاها متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار داشت: در ادامه تحقیقات ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را در حین کلاهبرداری دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحت تعقیب بودن متهم از سوی پلیس و مراجع قضایی ۱۱ استان کشور به جرم کلاهبرداری، گفت: تلاش ماموران برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

سرهنگ ملکی در پایان از شهروندان درخواست کرد در خریدهای اینترنتی، به هیچ وجه قبل از دریافت وجه، کالاهای فروشی را در اختیار خریدار قرار ندهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار