رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز گفت: با برگزاری دوره های ترتیل، مسابقات و کلاس های قرآنی برای مددجویان ندامتگاه ها سعی داریم ضمن ارائه خدمات فرهنگی به این حوزه و اخذ گواهینامه، افراد از مرخصی تشویقی بهره مند شوند.
کد خبر: ۱۰۵۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ 13 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» ملازاده گفت: وجود چهار زندان در البرز یکی از بزرگترین دل مشغولی‌های ما در حوزه فرهنگی است، البته نهاد‌های هم تراز فرهنگی همچون اوقاف، آموزش و پرورش و ...   نیز در این زمینه احساس دغدغه مندی دارند.

او می گوید: افرادی که در ندامتگاه‌ها حضور دارند جزو شهروندان به شمار می‌روند و نیازمند ارائه خدمات فرهنگی نیز هستند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز گفت: در این خصوص کلاس‌های قرآنی، مسابقات، ترتیل و... برای این قشر از سوی تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شده است که البته یکی دیگر از برنامه‌هایی که در این زمینه در دستورکار داریم ارائه و اجرای طرح‌های تبلیغی، ترویجی است که در این مورد اعطای گواهینامه رسمی و قانونی به مددکاران اعطا می‌شود.

وی بیان کرد: مددجویان با این گواهینامه‌ها می‌توانند در خصوص مرخصی برای خانواده‌ها اقدام کنند. این طرح با هدف تشویق مددکاران برای انجام فعالیت‌های قرآنی انجام می‌شود.

این مقام مسؤول ضمن تأکید بر اعجاز آیات قرآنی و نقش آفرینی این معجزه الهی در زندگی روزمره، اظهار کرد: سعی داریم با این عمل ضمن تشویق مددجویان به سمت و سوی قرآنی، شرایط را برای اصلاح افراد تسهیل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار