علی حدادی گفت: استاندار معاونینی را به استان البرز آورده است، پیش تر تذکر دادیم مینی بوس و اتوبوس نیاید، امروز مینی بوس و اتوبوس آمده و معاونین علی برکت الله.
کد خبر: ۱۰۴۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ 30 May 2022
متاسفانه اتوبوسی از معاونان غیر بومی به استانداری البرز آمده اند!
به گزارش «تابناک البرز» رئیس مجمع نمایندگان استان البرز درباره انتصابات گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر عدم دخالت نماینده ها در این زمینه تاکید دارند.
علی حدادی با اشاره به اینکه صریح، واضح، شفاف و روشن اعلام می کنم که بنده هیچ دخالتی در انتصابات استان البرز نداشته ام، افزود: انتصاب ها در ساوجبلاغ، نظرآباد و سطح استان افرادی نیستند که پیشنهاد شده بود.
وی اظهار داشت: دولت تصمیم می گیرد، اجرا می کند و آزادی عمل دارد، انتخابات فرمانداران و بخشداران هم انجام شد، اگر طرف مشورت قرار بگیریم، همان محور مشورتی بوده و به هیچ وجه دخالتی صورت نمی پذیرد.
حدادی تصریح کرد: قبلا گفته ام، مجددا هم اعلام می کنم دخالتی در انتصابات نداشته ام، آنچه درباره اداره کل ورزش و جوانان البرز هم گفته شده است اصل بحث این بود که استاندار اعلام کرد با فردی صحبت کرده است.
وی ادامه داد: با طرح موضوع توسط استاندار متوجه شدیم فلان شخص به عنوان گزینه پیشهادی مطرح شده است، دخالت نکرده و نمی کنیم، اما نکته ای وجود دارد که در معارفه استاندار البرز به صورت کلی عنوان کردم.
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس افزود: مطالبه ما استفاده از نیروهای بومی استان البرز که شناخت کامل داشته و توانمند، جوان و انقلابی هستند، بوده و به مدیران کل هم اعلام کردیم هیچ فردی با تصمیم نمایندگان انتخاب نمی شود.
وی اظهار داشت: استاندار البرز توسط وزیر کشور انتخاب شد و ما هیچگونه دخالتی نداشتیم، استاندار معاونینی را به استان البرز آورده است، پیش تر تذکر دادیم مینی بوس و اتوبوس نیاید، امروز مینی بوس و اتوبوس آمده و معاونین علی برکت الله.
علی حدادی تصریح کرد: سوال ما این است آیا نیروی انسانی بومی مستعد در مسئولیت ها در البرز وجود ندارد؟ البته نیروی های بومی هم که گاها مطرح می شود با خودزنی هایی همراه شده و هزاران تیر به آن انتخاب زده می شود.
پیش تر اعلام شده بود گزینه ای که شاغل در شهرداری است و هیچ سابقه ای در اداره کل ورزش و جوانان ندارد برای مدیریت این مجموعه در البرز در نظر گرفته شده و این مهم اعتراض ورزشکاران و اهالی ورزش را به دنبال داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار