معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، صف انتظار و وجود ۱۰ هزار متقاضی تلفن ثابت در استان را غیرقابل‌قبول دانست و گفت:منکر اقدامات انجام شده در این‌ بخش نیستیم اما برای پاسخگویی به مطالبات متقاضیان در این بخش باید توسعه تلفن ثابت در نقاط مورد نیاز صورت گیرد.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱ 18 May 2022

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، عبدالعلی کریمی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات ارتباطی استان فارس که با حضور مدیران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، افزود: مسائل و مشکلات حوزه ارتباطی استان مسئله مهمی است که باید به سرعت حل و فصل شود و این موضوع نیازمند این است که دستگاههای اجرایی از قبیل برق، راهداری، شهرداری، جهادکشاورزی و منابع طبیعی جهت سرعت بخشی در روند اجرای پروژه های در دست اقدام حوزه ارتباطی استان اهتمام جدی داشته باشند.

عدم دسترسی به شبکه همراه در برخی جاده‌های فارس در امدادرسانی‌ها اخلال ایجاد کرد
معاون استاندار فارس با اشاره به اهمیت پوشش تلفن همراه در جاده های اصلی و فرعی گفت: در ایام نوروز امسال در برخی از محورهای مواصلاتی استان شاهد بودیم حوادثی رخ داد که عدم دسترسی به شبکه همراه اختلالاتی را در امر خدمت رسانی به شهروندان ایجاد کرد و باید با اجرای دقیق طرح‌ها و همکاری ارگانهای مربوطه، محورهای مواصلاتی استان از امکانات کامل پوشش تلفن همراه بهره‌مند شود.

ضرورت اعتمادسازی و اطلاع‌رسانی درباره دکل‌ها
کریمی بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص مشکلاتی مانند ممانعت های موجود بر سر راه توسعه شبکه اپراتورها در استان تاکید کرد و گفت: باید اطلاع رسانی مناسب از طریق رسانه های جمعی مبنی بر بی خطر بودن تشعشعات با توجه به نظارت بر رعایت استانداردهای تشعشعات تجهیزات رادیویی توسط اپراتورها و امکان پایش امواج پس از راه اندازی سایت توسط اپراتور و ارایه نتایج به متقاضیان صورت گیرد و با پاسخگویی به موقع به شکایت ها در این بخش زمینه لازم برای افزایش اعتماد عمومی فراهم شود.

مشکلات توسعه ارتباطات در مسیر آزادراه شیراز - اصفهان برطرف می‌شود
معاون استاندار فارس با توجه به مشکلات بیان شده در خصوص مشکلات توسعه ارتباطات در مسیر آزادراه شیراز-اصفهان گفت: در این خصوص سعی می کنیم مشکلات موجود در این بخش و اخذ مجوزهای لازم برای حفاری در این مسیر را با پیگیری استانداری برای اپراتورها تسهیل کنیم.

مشکل سایت ایرانسل در جاده فیروزآباد - جم برطرف شود
کریمی همچنین با اشاره به غیرعملیاتی شدن سایت ایرانسل در محور فیروزآباد- جم دستور داد دستگاههای اجرایی مرتبط در اسرع وقت برای رفع مشکل سایت مذکور در این محور مواصلاتی که یکی از محورهای پرتردد و ترانزیتی مهم در جنوب کشور است اقدام کنند.

حمید سلیمان پور سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس نیز در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت شاخص های ارتباطی استان فارس از خرداد ماه ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ماه سالجاری و مشکلات جاری این حوزه ارایه کرد و خواستار همکاری دستگاههای اجرایی جهت رفع مشکلات ارتباطی استان شد.
بر اساس این گزارش و با توجه به مصوبات و موارد مطروحه در این جلسه مقرر شد با محوریت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، کارگروه های لازم جهت رفع مشکلات ارتباطی استان با حضور دستگاههای مرتبط تشکیل و نتایج اقدامات صورت گرفته، در جلسه آتی بررسی مشکلات ارتباطی استان گزارش شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار