مدیر کل ورزش و جوانان یزد مطرح کرد؛
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان یزد بر لزوم تقویت جهاد تبیین در رشته کاراته تاکید کرد و گفت: رشته کاراته، سراسر احترام، سبک زندگی و خودساختگی و دارای اهداف متعالی است که به راحتی قابلیت همگانی شدن دارد.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷ 18 May 2022

«علیرضا پورسلمان» با حضور در هیات کاراته استان یزد اظهار کرد: کاراته هم اکنون‌ جزو هیات‌های برتر استان محسوب می‌شود ولی باید به روزهای اوج خود بازگردد و به رشته برند یزد در کشور تبدیل شود.

وی با بیان این که باید تلاش شود تا در هشت سال آینده در هشت رشته ورزشی در کشور برند شویم، افزود: استان یزد با توجه به ظرفیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته می تواند یک تیم قوی در رشته کاراته در سطح کشور داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: با توجه به همین ظرفیت‌ها، کاراته یزد باید صادرکننده مربی در کشور باشد در عین استفاده از مربیان و اساتید برجسته کشور برای بهره گیری از توان مربیان توانمند و برتر استان برنامه ریزی جامعی داشته باشد.

تاکید بر لزوم ارائه برنامه عملیاتی با تعیین دقیق اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز، لزوم همراه بودن یکی از اعضای هیات کاراته در برنامه ها و دوره های آموزشی این هیئت، لزوم تلاش برای ارتقاء مربیان و آموزش آنها با هدف گذاری به منظور تقویت انگیزه آنان، تلاش برای افزایش تعداد ورزشکاران کاراته و برنامه‌ریزی جهت جمعیت هدف از دیگر موارد بیان شده توسط پورسلمان بود.

وی در ادامه رصد ورزشکاران دارای استعداد در سطح استان و تعریف انگیزه های لازم تکمیل اطلاعات ورزشکاران در تمام رده های سنی و اعلام مستمر رنکینگ هیات در کشور جهت اطلاع ورزشکاران و سرکشی به باشگاه‌های ثبت شده و رصد وضعیت آنها با تهیه بانک اطلاعات در راستای دیده شدن و ترغیب و تشویق باشگاه‌ها و ورزشکاران را خواستار شد.

این مسئول همچنین با اشاره به این که توجه ویژه به جهاد تبیین در میان خانواده ها با پررنگ شدن رشته کاراته و برگشت این رشته به جمع خانواده های استان ضروری است ، تصریح کرد: برای این کار باید به بحث تقویت تبلیغ رشته کاراته از طریق فضاهای در اختیار شهرداری، صدا و سیما و رسانه‌های استان توجه خاصی صورت گیرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ورزش ، کاراته ، جهاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار