تابناک-مدیر عامل کانون در افتتاحیه مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان «بندرخمیر» از همت شهروندان، شهرداری، خیران و مسئولان در راه‌اندازی این مرکز قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ 18 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری در جمع مسئولان و خیران  شهر بندرخمیر از همت بلند مردم  این منطقه جهت افتتاح مرکز فرهنگی هنری کانون سخن گفت.

مدیرعامل کانون افزود: همه شما با عشق و علاقه برای افتتاح مرکز فرهنگی هنری کانون قدم برداشتید و این اتفاق مبارک را رقم زدید.

وی تاکید کرد: شهروندان بندرخمیر الگوی مناسب مشارکت کار فرهنگی‌ هستند و این الگو را در سطح کشور مطرح خواهیم کرد.

علی‌اکبرزاده اظهار داشت: همان‌گونه که با تزریق واکسن، خود و کودکان‌تان را ایمن می‌سازید، با تاسیس کانون در شهرتان کودکان و نوجوانان‌تان را در مقابل آسیب‌ها و خطرات، واکسیناسیون فرهنگی کرده‌اید.

مدیرعامل کانون پرورش فکری با اشاره به موفقیت کانون در عرصه‌های بین‌المللی اظهار داشت: کانون علاوه بر داخل کشور در خارج از مرزها نیز به عنوان یک نهاد موفق شناخته شده است.

در این مراسم پروین پشتکوهی مدیرکل کانون ضمن ابراز قدردانی از همت بلند شهروندان بندرخمیر اظهار داشت: امروز مطالبه ۲۰ ساله فرهیختگان این شهر به ثمر نشست و همای سعادت کانون بر سر کودکان و آینده‌سازان این منطقه نشست.

 

 

پشتکوهی با اشاره به محوری بودن کتاب در فعالیت‌های کانون از فعالیت‌های انسان‌ساز و خلاق کانون سخن گفت.

پشتکوهی گفت: رنگ، میز، صندلی، قفسه‌ها و همه و همه در کانون برای خود تعریف دارد و نگاه کانون به کودکان و نوجوانان نگاهی ارزشمند است.

مدیرکل کانون استان هرمزگان اظهار امیدواری کرد که با هدف‌گذاری که برای کودکان و نوجوانان صورت گرفته است روزهایی بسیار درخشان در انتظار آینده‌سازان این مرز و بوم باشد.

 

در ادامه «میرهاشم خواستار» فرماندار بندرخمیر گفت:سرمایه‌گذاری در حوزه پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرمایه‌گذاری برای آیندگان است و بی‌تردید این سرمایه‌گذاری‌ها، نتایج ارزشمندی را برای جامعه در پی خواهد داشت.

«خواستار»، فرماندار شهرستان بندرخمیر اظهار داشت: امروزه فرآیند تعلیم و تربیت بر خلاف گذشته، تغییر زیادی پیدا کرده و کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان محلی مناسبی برای تعلیم و تربیت این رده‌های سنی است.

وی افزود: کودکانی که در آینده مسئولیت اداره کشور را برعهده خواهند گرفت، از هم اکنون باید در این کانون از تجربه‌های لازم برخوردار شوند.

این مقام مسئول در ادامه بر توسعه فضاهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بندرخمیر تاکید کرد و اظهار داشت با حضور آقای علی‌اکبرزاده در بندرخمیر، این اتفاق‌ها در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.

خواستار همچنین به مشارکت و همکاری مسئولان، شهروندان و خیران در برنامه‌های آتی کانون اشاره و تصریح کرد: این شهرستان از طرح‌ها و اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین فعالیت‌هایی که زمینه رشد و پرورش کودکان خمیری را فراهم می‌سازد، حمایت و با آن همکاری خواهد کرد.

 

 

وی اضافه کرد: مردم بندرخمیر، مردمانی فرهنگ دوست و دوستدار فعالیت‌های فرهنگی هستند و مشارکت و همراهی آنان به ویژه در راه‌اندازی کانون گویای این مطلب است.

فرماندار در پایان از پیگیری‌ها و تلاش‌های مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان در راه‌اندازی این مرکز فرهنگی در بندرخمیر تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است مرکز جدید فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر «بندرخمیر» که به همت شهرداری و خیران تاسیس  شده، با حضور مدیرعامل کانون به‌بهره‌برداری رسید.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار