بخشی از آئین رونمایی پروژه‌های وزارت ارتباطات به بهره‌برداری از پروژه USO در ۲۰ روستای استان مازندران و شهرهای ساری، بهشهر، نکا، میاندرود و سوادکوه اختصاص پیدا کرد که از طریق ویدئو کنفرانس و با سخنرانی بابک کاردل معاون شبکه رایتل در حضور مسئولان کشوری و لشگری و مدیران استانی روستای گرزین خیل از توابع سوادکوه، برگزار شد
کد خبر: ۱۰۴۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 18 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، مراسم بهره‌برداری از پروژه USO استان مازندران رایتل در آئین افتتاح پروژه‌های وزارت ارتباطات، برگزار شد.
بهره‌برداری از پروژه USO در مازندران
 

بر اساس این گزارش،  آئین افتتاح پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات در پژوهشگاه ارتباطات، به مناسبت روز جهانی ارتباطات برگزار شد.

این مراسم با حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات، علی اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ارتباطات، یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل و تعدادی از مدیران بخش خصوصی و فعالان خدمات ارتباطی کشور، برگزار شد.

بخشی از آئین رونمایی پروژه‌های وزارت ارتباطات به بهره‌برداری از پروژه USO رایتل در ۲۰ روستای استان مازندران و شهرهای ساری، بهشهر، نکا، میاندرود و سوادکوه اختصاص پیدا کرد که از طریق ویدئو کنفرانس و با سخنرانی بابک کاردل معاون شبکه رایتل در حضور مسئولان کشوری و لشگری و مدیران استانی روستای گرزین خیل از توابع سوادکوه، برگزار شد.

این پروژه در راستای پیوستن به طرح شبکه ملی اطلاعات در سطح روستاها از برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که به‌منظور بهره‌مندی روستاهای دارای جمعیت بالای ۲۰ خانوار به شبکه پرسرعت اینترنت راه‌اندازی شد. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار