رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه خوشبختانه رضایتمندی مردمی از فعالیت‌های این مجموعه در سراسر کشور وجود دارد، گفت: رسیدگی به محرومین مهمترین وظیفه کمیته امداد در سراسر کشور است.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵ 18 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، سید مرتضی بختیاری صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه رسیدگی به محرومان و مستضعفان از جمله وظایف کمیته امداد است، افزود: این نهاد در مسیر ولایت و خدمت رسانی به مردم حرکت می‌کند.

وی با اشاره به فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش فعالیت‌های کمیته امداد اظهار داشت: خوشبختانه رضایتمندی از فعالیت‌های کمیته امداد در کشور و استان مازندران وجود دارد.

وی با عنوان اینکه مأموریت کمیته امداد بسیار حساس به شمار می‌رود، افزود: حضرت امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل دغدغه حمایت از محرومان و مستضعفان، فرمان تشکیل کمیته امداد را صادر کرده بودند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه کمیته امداد یادگار حضرت امام راحل است، افزود: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب نیز توجه ویژه ای به این نهاد دارند.

ساخت ۱۳۰۰ مسکن محرومین در مازندران

حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران نیز باشاره به اینکه ۸۰ هزار خانوار در استان تحت پوشش هستند، افزود: ۱۲ هزار دانش آموز، هزار و ۶۰۰ دانشجو تخت حمایت این نهاد در استان هستند.

وی با عنوان اینکه خیران همگرایی و هم افزایی خوبی برای خدمت به کمیته امداد و خانواده‌های نیازمند دارند، گفت: سعی شد اعتماد سازی به کمیته امداد مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران از احداث هزار و ۳۰۰ واحد مسکن محرومان خبر داد و گفت: این خدمت باید برای خانواده‌ها دارای لذت باشند و طی سال قبل سه نوبت، پشت نوبی های کمیته امداد در استان به صفر رسید.

عالیشاه با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه سال قبل در استان اهدا شد، افزود: اکنون هیچ پشت نوبتی در این زمینه نداریم و هشت هزار و ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی نیز بین خانواده‌ها توزیع شده است.

لزوم خودکفایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و نیازمند

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
با سلام بنده ازکارافتاده ای هستم ازقایمشهرکه بدون پوشش هیچ بیمه ای تحت عضو این نهاددرامدم ورونده نیازمندی ومدارک پزشکی ام تاییدشدولی چه فایده که دهک 5 زدن برام وهیچ مساعدتی دریافت نمیشه تا جواب اعتراض ازفروردین 1401به بعدبیاد به 3برسه لطفا برسی کنیدکسی که طبق تحقیقات نیازمندیش تایدشده چرابایدتا جواب اعتراض.دهک بیادعذاب بکشه.
شفیع نصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
سلام مرد۵۶ساله هستم بدون هیچ بیمه‌ای باسکته و فنر وانژیوپلاست وپرستات وسیاتیک هستم با توجه به مستمری این نهادفقط پول نون من هم نمیشه حالا پول دکتروداروهام وخوردوخوراک ودرچیزهای. زندگی چکار کنم شما را به خدا سوگند کمکم کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار