معاون استاندار اردبیل:
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: اجرای طرح سرباز ماهر با ارائه آموزش‌های مهارتی به سربازان ، کمک به اشتغال‌پذیری و تسهیل ورود آنها به بازار کار، نقش بسزایی در ایجاد اشتغال مناسب سربازان داشته است.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲ 18 May 2022

به گزارش تابناک اردبیل، رضا قاسمیان در نشست با رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: مسئولان جهاد دانشگاهی در اجرای این طرح باید غنی‌سازی دوره‌های آموزشی را مورد توجه قرار بدهند.

وی ادامه داد: بازدید سربازان از واحدهای تولیدی و خدماتی موفق می‌تواند به آشنایی آنها با کسب و کارهای مختلف فراگرفتن راه و روش کار و نحوه مدیریت مناسب آن کمک کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل مهارت‌آموزی را یکی از مهم‌ترین نیازهای بازار کار دانست و با بیان اینکه افراد دارای تخصص و مهارت زودتر جذب کار می‌شوند، ادامه داد: اگر سربازان وظیفه در دوران خدمت مقدس سربازی آموزش‌های لازم مهارتی را نبییند بعد از پایان خدمت به راحتی نمی‌توانند شغل و کسب و کار مناسبی برای خود پیدا کنند.

وی بر ارتباط تنگاتنگ متولیان برگزاری طرح سرباز ماهر با خانواده‌های سربازان آموزش‌دیده تاکید کرد.

قاسمیان افزود: در جریان اجرای آموزش‌های مهارتی باید مشاوره‌های لازم به خانواده‌ها ارائه شود که فرزندشان در سایه طرح سرباز ماهر به یک فرد توانمند و دارای مهارت تبدیل شده و با کمترین حمایت مادی و معنوی می‌تواند کسب و کاری برای خود راه‌اندازی و به درآمد خانواده کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار