در تک‌بازی روز نخست این هفته از مسابقات نیز نساجی مازندران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه پاس قوامین تهران از هوادار تهران میزبانی می‌کند؛ ورزشگاهی که پس از ورزشگاه‌های شهدای ساری، نقش جهان اصفهان، امام رضا(ع) مشهد، آزادی تهران و انقلاب کرج، ششمین ورزشگاه غیرخانگی نساجی است که در آن از رقبای خود میزبانی می‌کند
کد خبر: ۱۰۴۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 18 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، تیم فوتبال نساجی مازندران امروز بیست‌وهشتمین مسابقه‌اش در این فصل را در شرایطی مقابل شگفتی‌ساز نیم‌فصل دوم برگزار می‌کند که سریال خانه‌به‌دوشی‌اش به ورزشگاه پاس کشیده شده و باید در ششمین زمین غیرخانگی‌اش از حریف میزبانی کند ؛ دیداری که تاثیری بر جایگاه نساجی در جدول ندارد.

 هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال کشور امروز چهارشنبه با انجام یک مسابقه آغاز می‌شود و هفت مسابقه دیگر قرار است فردا برگزار شوند.

در تک‌بازی روز نخست این هفته از مسابقات نیز نساجی مازندران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه پاس قوامین تهران از هوادار تهران میزبانی می‌کند؛ ورزشگاهی که پس از ورزشگاه‌های شهدای ساری، نقش جهان اصفهان، امام رضا(ع) مشهد، آزادی تهران و انقلاب کرج، ششمین ورزشگاه غیرخانگی نساجی است که در آن از رقبای خود میزبانی می‌کند.

نساجی‌ که این روزها به دلیل برکناری پرحاشیه ساکت الهامی از سرمربیگری این تیم باز هم پس از ماه‌ها آرامش وارد جریان حاشیه‌ها شده، امروز و در هوای بسیار آلوده تهران باید به مصاف تیمی برود که در نیم‌فصل دوم متحول شده و توانسته با سبقت از نساجی و چند تیم دیگر، خود را به نیمه بالایی جدول برساند.

عملکرد معکوس دو تیم در دو نیم‌فصل

هوادار در نخستین فصل لیگ برتری‌اش هشت برد و ۱۰ تساوی و ۹ شکست در کارنامه دارد و با ۳۴ امتیاز از ۲۷ بازی تیم هشتم جدول است.
نساجی هم که با ۱۴ تساوی همچنان رکورددار تساوی‌های لیگ بیست‌ویکم است، پنج برد و هشت شکست در این ۲۷ مسابقه ثبت کرده است. 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار