سرپرست صداو سیمای مرکز همدان: برنامه تلویزیونی ماه عاشقی ویژه سحر‌های ماه مبارک رمضان که هر سحر به مدت ۵۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه استانی همدان تهیه وپخش می‌شد در ارزیابی سیمای استان‌ها در بین تمامی مراکزحائز امتیاز ۸۰ شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ 17 May 2022

 

برنامه تلویزیونی ماه عاشقی ویژه سحر‌های ماه مبارک رمضان که هر سحر به مدت ۵۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه استانی همدان تهیه وپخش می‌شد در ارزیابی سیمای استان‌ها در بین تمامی مراکزحائز امتیاز ۸۰ شد. 

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی صداوسیمای مرکز همدان، کیوان الوندی با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از ابتکارات منحصر به فرد این مرکز در این برنامه تلویزیونی حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و دعا خوانان، همچنین نماز جماعت صبح هر روز در یک مسجد بصورت پخش زنده در این برنامه بود.

وی افزود: ارتباط زنده با کارشناس احکام و پاسخگوئی به سوالات بینندگان، تغذیه در ماه مبارک، تفسیرنهج البلاغه، درس اخلاق قرائت دعای سحر در استودیو از بخش‌های برنامه ماه عاشقی بود.

سرپرست صداوسیمای مرکز همدان گفت: استان همدان دارای ظرفیت‌های مذهبی بسیار بالایی است و یکی از رسالت‌های رسانه ملی و استانی انعکاس و معرفی مساجد و فعالیت‌های معنوی و فرهنگی آن در برنامه‌های مختلف رادیوئی تلویزیونی و خبری است، که در ایام ماه مبارک رمضان این ظرفیت می‌باشد تا در برنامه‌های مختلف به خصوص در سحر‌های معنوی بصورت حضور مداحان آل الله و دعا خوانان در استودیو پخش خواندن مناجات و دعای سحر پرداختند، تا لحظه معنوی در لحظات سحر گاهی برای هم استانی‌های ارجمند ایجاد، همچنین هر روز نماز جماعت صبح مساجد مختلف شهر بصورت زنده از شبکه استانی پخش شد که برای اولین بار در سحر‌های ماه مبارک این افتخار نصیب شبکه استانی شد.

الوندی خاطر نشان کرد: صداو سیمای همدان برای انعکاس تمامی ظرفیت‌های بومی و محلی استان تمام تلاش خود را می‌کند تا پایتخت تاریخ و تمدن و استان دارالمومنین و دارالمجاهدین در شبکه استانی و شبکه‌های ملی بدرخشد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار