تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: ۲۰۷ پروژه مخابراتی همزمان با روز جهانی ارتباطات در مناطق مختلف هرمزگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که زمینه ساز تقویت زیرساخت های مخابراتی استان می شود.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ 17 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان؛ دکتر احسان کامرانی در آئین افتتاح و بهره از ۲۰۷ طرح مخابراتی استان به مناسبت روز جهانی ارتباطات همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانسی، با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های مخابراتی، عنوان کرد: افتتاح طرح های جدید مخابراتی نقش بسزایی در تقویت زیرساخت های مخابراتی مناطق مختلف استان هرمزگان دارد و ضروری است این روند تا رسیدن استان به شرایط مطلوب از نظر زیرساخت ها تداوم یابد.

وی گفت: تمامی شهرستان های استان از مزایای ۲۰۷ طرح مخابراتی بهره مند می شوند و این امر کمک شایانی در دسترسی مردم به شبکه های تلفن همراه و اینترنت می کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: برای افتتاح ۲۰۷ پروژه مخابراتی در مجموع اعتباری بالغ بر ۱۹۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

کامرانی، افزود: مهمترین این پروژها در استان شامل توسعه زیرساخت FTTH مجتمع ولیعصر نیروی دریایی، مجتمع مسکونی راهن آهن، خیابان حکمت و منطقه فرامرزان شهرستان بستک می باشد.

وی با تاکید بر تقویت زیرساخت های مخابراتی استان، تصریح کرد: با توجه به نقش استان هرمزگان در اقتصاد ملی و وجود بزرگترین بنادر واردات و صادرات کشور در استان و استقرار صنایع بزرگ فولادی و پتروشیمی توجه به توسعه زیرساخت های مخابراتی استان امری اجتناب ناپذیر است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: نقش فناوری و مخابرات در ایجاد فرصت های جدید شغلی بر کسی پوشیده نیست و تقویت این بخش سبب بهبود فضای کسب و کار در بخش های مختلف می شود.

کامرانی در همین خصوص، تصریح کرد: ارائه خدمات در بخش های مختلف اداری و بانکی به صورت الکترونیکی به مردم اهمیت ارتباطات را در عصر حاضر دو چندان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تقویت روز افزون شبکه های مخابراتی و ارتباطاتی در مناطق مختلف استان هرمزگان نیازمند اهتمام و پیگیری از سوی وزارت ارتباطات و فناوری است.


*روابط عمومی استانداری هرمزگان*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار