سرپرست شرکت گاز استان یزد: تکمیل و بهره برداری طرح احداث خط انتقال ۳۰ اینج محور کمربندی یزد، ظرفیت تأمین گاز استان را به دو برابر افزایش خواهد داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶ 17 May 2022

سعید عقلی گفت: شرکت گاز استان یزد با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عمل به شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نسبت به تدوین اهداف سالیانه خود اقدام کرده است.


وی افزود: بر همین اساس، گازرسانی به ۲۴۸ واحد صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد به منظور تامین گاز صنایع و کمک به چرخه تولید و اشتغال آفرینی و همچنین گازرسانی به ۱۱ روستا و طرح های نهضت ملی مسکن از جمله برنامه‌هایی است که در سال جاری اجرا و مورد بهره بردرای قرار خواهد گرفت.


سرپرست شرکت گاز از تکمیل و بهره برداری طرح احداث خط انتقال ۳۰ اینج محور کمربندی یزد به عنوان یک اقدام شاخص و ارزنده از سوی شرکت گاز نام برد که ظرفیت تأمین گاز استان را به دو برابر افزایش خواهد داد.


عقلی ادامه داد: بر این اساس ضمن تأمین گاز مورد نیاز نیروگاه‌ها و رفع اختلال پیگرانی، ظرفیتی بیش از یک میلیون متر مکعب در ساعت را برای پایداری گازرسانی به صنایع مستقر در محور یزد تا اردکان فراهم خواهد آورد و زیرساخت مهمی در جهت رونق تولید و اشتغالزایی به شمار می‌رود.

برچسب ها: گاز ، تولید ، اشتغالزایی ، احداث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار