همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی و ارتباطات در آیینی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان روز سه‌شنبه ۴۰ مسئول روابط عمومی نهادها و دستگاه‌های اجرایی مهریز معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷ 17 May 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین فرماندار مهریز به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در نهادها و سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین با ارائه اخبار و گزارش‌های مستند و موثق از عملکرد دولت و نظام رسالت اصلی روابط عمومی‌هاست.

محمد دهقان بنادکی با بیان اینکه ارتباط با خبرنگاران و خبرگزاری‌ها در شهرستان از دیگر وظایف مهم و موثر روابط عمومی ادارات است ادامه داد: مردم را باید به صورت شفاف در جریان خدمات و مسایل مختلف قرار داد.

این مسئول از دیگر رسالت مهم روابط عمومی‌ها را ارائه مشاوره به مدیران و ایجاد تعامل سالم، سازنده و فعال بین آنها با خبرنگاران و پایگاه‌های خبری در منطقه ذکر کرد.

دهقان اظهار کرد: باید اخبار و عملکرد دستگاه‌ها بدون کم و کاست و صادقانه برای اطلاع مردم تهیه و توسط روابط عمومی‌ها در جامعه و بین مردم منعکس شود.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگویی عملکرد خود و زیرمجموعه اداری باشند و برای امیدآفرینی و اعتمادبخشی در جامعه بکوشند.

در پایان این مراسم با لوح سپاس و هدایایی از ۴۰ مسئول روابط عمومی فعال مهریز تجلیل به عمل آمد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار