جانشين فرمانده انتظامي استان از شناسایی و دستگیری ۳ قاچاقچی عمده مواد مخدر و کشف ۶۵‌کیلو و ۶۵۰‌ گرم تریاک در بازرسی از خودروهای آنان در دو عملیات مشترک پلیسی با پلیس اصفهان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ 17 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "يوسف سپهوند" در بیان جزئیات این عملیات مشترک پلیسی گفت: در تداوم طرح هاي عملياتي و هدفمند پليس استان مرکزی در مبارزه با مواد مخدر، روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در تحقيقاتي از انتقال و جاسازي مقادير قابل توجهي مواد مخدر از سوی ۳ قاچاقچی عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ريزي عملياتي لازم را براي شناسايي و دستگيري آنان آغاز کردند.
این مقام انتظامی یادآورشد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با ۲دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان هاي جنوبي می باشند.
وی اظهارداشت: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق و پیچیده اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی های لازم با پلیس استان اصفهان برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله  مواد مخدر انجام شد.
جانشين فرمانده انتظامي استان مرکزی افزود: سرانجام تیمی مشترک از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های مرکزی و اصفهان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محور" شهرضا - اصفهان" اعزام و سرانجام موفق شدند خودروها را با انجام عملیاتی هدفمند، در این محور شناسایی و توقیف کنند.
 سرهنگ سپهوند با اشاره به کشف ۶۵ کیلو و ۶۵۰گرم تریاک در بازرسی مآموران از یکی از خودروهای توقیفی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار