مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: تاکنون بیش از ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب زکات فطریه و کفارات در استان مرکزی جمع آوری شده است.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ 17 May 2022

زکات فطریه مردم استان مرکزی به ۷ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان رسید

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: تاکنون بیش از ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب زکات فطریه و کفارات در استان مرکزی جمع آوری شده است
به گزارش تابناک مرکزی،مجید مومنی افزود: تمامی فطریه و کفارات پرداخت شده در اسرع وقت و در همان روز عید فطر بین نیازمندان توزیع شده است.
وی یادآورشد:در ماه میهمانی خدا بیش از ۳۰۰ هزار وعده غذای گرم در ۲۵۶ آشپزخانه اطعام مهدوی به همت کمیته امداد، خیران، آستان قدس و همکاری مراکز نیکوکاری و بسیجیان بین خانواده‌های تحت حمایت استان مرکزی توزیع شد.
وی اظهار داشت: مومنی در ادامه گفت: توزیع ۳۰ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و ۱۵۰ هزار افطاری ساده با مجموع اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال از اقدامات کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال بوده است.
وی اضافه کرد: هم نشینی با فقرا و دیدار با بیماران صعب العلاج و خانواده‌های ایتام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان بوده است که در این دیدارها که با حضور جمعی از مسئولان استانی انجام شده، کمک‌های قابل توجهی به خانواده‌ها صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار