فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه کارکنان بهداشت و درمان، سربازان و فرماندهان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند، گفت: تلاش‌های خالصانه کادر درمان برای همیشه ایام در ذهن مردم به یادگار خواهد ماند.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 18 May 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و تعدادی از کارکنان در هفته سلامت، بیان داشت: در این شرایط حساس، انسان‌هایی در خط مقدم نبرد با این ویروس منحوس به عنوان کادر پزشکی، سینه سپر کرده‌اند و با تعهدی که از قسم پزشکی‌شان سرچشمه گرفته و قدرتی که ریشه در فطرت بیدارشان دارد در راستای بهبود حال مبتلایان تلاش می‌کنند.

او می گوید: در روز‌های ابتدایی شیوع این بیماری که بسیاری از ابتلاء به این بیماری و ویروس کشنده و کاملا ناشناخته، هراس داشتند، فعالان حوزه سلامت با فداکاری پا به عرصه گذاشتند و خدا را شاکریم با وجود طولانی شدن و فرسایشی شدن مبارزه با کروناویروس، اما همچنان روحیه جهادی، ایثار و از خودگذشتگی در کل کشور وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی دشمن و هدف مشخص بود، اما شهدای مدافع سلامت در مقابل دشمنی ایستادگی کردند که هر لحظه همراه آنان بود و در راه حفاظت از جان و سلامتی مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند و در این میدان ایستادگی کردند و به مقام والای شهادت نائل آمدند و این امر شجاعت و فداکاری زیادی می‌خواهد.

او تصریح کرد: روحیه‌ای که امروز در بین مدافعان سلامت وجود دارد الگو گرفته از روحیه شهدای مدافع سلامت است و آن‌ها درس ایثار و از خودگذشتگی به ما دادند و امروز کادر درمانی با وجود پای مردم ایران ایستاده اند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار