کد خبر: ۱۰۴۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ 17 May 2022

یادگیری زبان خارجی برای استفاده از فرصتن های طلایی کار و تحصیل در زندگی ، یک ضرورت است. بدون توانایی ارتباط با جهان ، فرد در پیله محدود امکانات و ارتباط پیرامون محکوم به از دست دادن فرصت هایی است که می تواند همه عمر رفاه و آسایش را برایش تضمین کند. حدود یک و نیم میلیارد انگلیسی زبان در سراسر جهان وجود دارند که یک پنجم کل جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند. 

زبان انگلیسی در طول قرن‌ها علاوه بر زبان اصلی ارتباطات بین‌المللی در تجارت بین المللی، دانشگاه‌ها، پزشکی، علم و فناوری و حقوق نیز به عنوان زبان اصلی در نظر گرفته می‌شود. با وجود این دلایل جای تعجب نیست که بسیاری از مردم یادگیری زبان انگلیسی را به عنوان راهی برای بهبود زندگی و فرصت‌های جدید در زندگی خود انتخاب کنند. یادگیری زبان انگلیسی را از هر سنی می‌توان آغاز کرد.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

1. توانایی برقراری ارتباط با افراد جدید

اصلی ترین فایده‌ای که فرد در هنگام یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان جدید دیگری به دست می‌آورد توانایی برقراری ارتباط با از افراد در جهان است. این ارتباط می‌تواند در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و … باشد که منجر به پدید آوردن فرصت‌های جدید برای فرد می‌شود.

۲. بهبود و گسترش فرصت‌های شغلی

برای برقراری ارتباط در سراسر جهان، زبان انگلیسی یک مهارت بسیار مورد توجه در محیط کار بین المللی بوده و باعث می‌شود که فرصت‌های شغلی شما به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
طبق آمار ثابت شده است که متقاضیان کار با تسلط به زبان انگلیسی در رزومه خود شانس بسیار بیشتری دارند. این مسئله امروزه با وجود شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن در کشورها گه باعث رکود اقتصادی و افزایش بیکاری شده اهمیت زیادی یافته است. افرادی که به زبان دوم تسلط دارند، نسبت به کسانی که فقط زبان مادری را بلد هستند از حقوق و مزایای بالاتری برخوردارند.

۳. عملکرد بهتر حافظه

یادگیری زبان، تقویت حافظه را در پی دارد. این مسئله به مغز این امکان را می‌دهد که اطلاعات را برای مدت طولانی‌تری نگه دارد.

۴. دسترسی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در سطح جهانی

یکی دیگر از مزایای زبان انگلیسی دسترسی موسسات آموزشی در جهان است. بسیاری از بهترین دانشگاه‌های جهان در بریتانیا و ایالات متحده آمریکا واقع شده اند که از زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی برای دوره‌های خود استفاده می‌کنند.بنابراین مهارت داشتن در زمان انگلیسی در هنگام درخواست برای پذیرش این دانشگاه‌ها بسیار مهم است.

آموزش خواندن به کودکان پیش دبستانی با پک آموزشی باما

۵. افزایش توانایی شناختی خود

به طور کلی ثابت شده است که یادگیری زبان دوم، یکی از بهترین راه‌ها برای به چالش کشیدن و فعال نگه داشتن مغز است. مطالعات نشان داده‌اند که مغز در حین یادگیری یک زبان دیگر در فعالیت‌های مغزی و حتی ساختار و اندازه تغییراتی ایجاد می‌کند تغییراتی که هنگام یادگیری هر نوع کار یا مهارت دیگری رخ نمی‌دهد. مهم نیست از چه سنی شروع کنید یادگیری یک زبان جدید علاوه بر زبان مادری مزایای زیادی دارد. 

در حال حاضر مشخص شده است که افرادی که بیش از یک زبان را روان صحبت می‌کنند حافظه بهتری داشته و از نظر شناختی خلاق‌تر از افرادی هستند که تک زبانه می‌باشند و مطالعات نشان می‌دهند که شروع زوال عقل و بیماری آلزایمر برای افراد دو زبانه دیرتر از افراد دیگر تشخیص داده می‌شود، به این معنی که داشتن زبان دوم می‌تواند به ما کمک کند تا از نظر ذهنی برای مدت طولانی‌تری سالم بمانیم.

۶. افزایش توانایی در سواد دیجیتال

اوج تمام مزایای نام برده شده برای یادگیری زبان انگلیسی این است که منجر به افزایش توانایی و سواد دیجیتال می‌شود. افرادی که زبان انگلیسی را بلد بوده و در این زبان مسلط هستند توانایی قابل توجهی برای به روز ماندن در فناوری‌های مدرن دارند. ذهن ما تمایل دارد تغییرات تکنولوژیکی و اجتماعی را با سرعتی سریع‌تر از آنچه که احساسات می‌توانند با آن کنار بیایند، ایجاد کند بنابراین تلاش برای یادگیری زبان انگلیسی و تسلط بر آن باعث می‌شود بتوانیم توانایی‌های دیجیتالی خود را نیز افزایش دهیم.

۷. افزایش توانایی حل مسائل

یکی دیگر از مزایای یادگیری زبان انگلیسی افزایش توانایی حل مسئله در تمام زمینه‌ها است که شامل مهارت‌های تفکر انتزاعی، شکل گیری مفهوم، فرمول بندی فرضیه خلاق، تقویت ظرفیت برای شناسایی، درک و حل مشکلات، توانایی تمرکز روی یک کار با فیلتر کردن حواس پرتی ها و اطلاعات اضافی و افزایش توانایی انجام چندین کار است.

آموزش خواندن فارسی و انگلیسی به کودکان با پک آموزشی باما 

بسیاری از والدین تمایل دارند در دوران کودکی و پیش از دبستان فرزند دلبند خود را آموزش داده و اماده ورود به جامعه ای بزرگتر از خانه که مدرسه است کنند. لذا همیشه در حال تحقیق و جستجو درباره روش های نوین آموزش و یادگیری به کودکان هستند. 

پک آموزشی باما ، روشی نوین در آموزش خواندن به کودکان است . این روش آموزشی به گونه طراحی شده که کودک بدون فشار و اجبار ، در قالب بازی با تصاویر و فلش کارت ها ، صدها کلمه را می آموزد و می تواند جمله ساخته و آنها را بخواند.

با پک آموزشی باما ، میتوان حتی به کودکان 2 ساله ، خواندن آموخت . بسته اموزشی باما ، محدود به زبان فارسی نیست . 

با استفاده از بسته آموزش خواندن انگلیسی باما می‌توان در قالب بازی و سرگرمی، خواندن صدها کلمه انگلیسی را به کودک آموزش داد. برای استفاده از این محصول کافی است به سایت مایا کودک مراجعه نموده و نتایج استفاده از این محصولات را به طور مستند ببینید.

تلفن: ۰۹۱۹۲۲۲۰۶۹۶

www.mayakoodak.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار