فرماندار ورامین گفت: با گذشت دو روز از اجرای طرحی ویژه برای نظارت بر نانوایی ها ، بیش از ۹۵درصد از نانوایی سطح شهرستان ورامین با حضور ۱۱ گروه در چندین نوبت بازرسی شد .
کد خبر: ۱۰۴۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ 16 May 2022

به گزارش تابناک تهران، مجید درویشی روز دوشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان ورامین که به ریاست فرماندار شهرستان ورامین و با حضور فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و روسای ادارات و نهاد ها برگزار شد اظهار کرد : موضوع نان و تامین آن یکی از موارد خط قرمز نظام است و تامین نان در شهرستان ورامین یکی از موضوعات اصلی مجموعه فرمانداری می باشد.

فرماندار ورامین خاطر نشان کرد : ۳۲۶ نانوایی در سطح شهرستان ورامین وجود دارد که گزارشات بازرسان صورت پذیرفته حاکی از وجود تخلف در ۱۵۷ واحد از این نانوایی ها را اثبات می کند .

وی گفت : عرضه آرد خارج از شبکه ، تعطیلی غیر مجاز واحد نانوایی ،کم فروشی ،فروش اجباری ،نبود بهداشت از عمده ترین تخلفات واحد های بازرسی شده است .

درویشی با اشاره به برخورد قاطع با متخلفین گفت : ۲ واحد نانوایی در سطح شهرستان ورامین پلمپ و برای دیگر واحد های متخلف جرایمی از جمله کسری ۱۰تا ۱۵ درصدی سهمیه آرد نانوایی های متخلف ، تذکر و درج در پرونده ، معرفی به تعزیرات حکومتی صادر شد .

وی در پایان خاطر تصریح کرد : افزایش ساعات نانوایی ها در بعضی از مناطق شهرستان ، توزیع سهمیه آرد های نانوایی متخلف در دیگر نانوایی همان منطقه ، نظارت و بازرسی از واحد های فانتزی پزها و قنادی ها ،نصب بنر ساعات کاری نانوایی ها ،برخورد قاطع دستگاه های نظارتی با دلالان آرد ، ممنوعیت تردد آرد بدون مجوز ، جزء مصوبات این جلسه از کارگروه آرد و نان شهرستان ورامین می‌باشد .

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است و دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار