معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: معیشت مردم خط قرمز دولت است و اجازه نمی دهیم افراد فرصت طلب و سودجو معیشت مردم را به خطر بیاندازند.
کد خبر: ۱۰۴۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 16 May 2022

به گزارش تابناک لرستان، مجید منعمی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از فروشگاه‌های سطح شهر بروجرد افزود: نظارت بر بازار در شهرستان بروجرد به صورت روزانه و مستمر توسط ۱۰۰ تیم متشکل از دستگاه های اجرایی شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: از نظر کالاهای اساسی کمبودی در شهرستان وجود ندارد و کالاها با قیمت مصوب جدید عرضه می شود.

فرماندار بروجرد بیان کرد: تیم های نظارتی متشکل از جهاد کشاورزی، اداره صمت، اتاق اصناف، روسای اتحادیه های صنفی، تعزیرات، فرمانداری و نیروی انتظامی به صورت روزانه بر بازار نظارت می کنند.

وی ادامه داد: توزیع مرغ گرم در شهرستان بروجرد زیر ۵۰ هزار تومان انجام می شود و مشکلی برای تامین گوشت مرغ در شهرستان وجود ندارد.

رییس تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: در بحث کالاهای اساسی جرایم جدید بسیار سنگین و جریمه گران فروشی ۱۰ برابر قیمت کالا می باشد.

صادق جوانمرد افزود: در زمینه احتکار کالاها نیز جریمه ۲ برابر نرخ کالاهای احتکاری و فروش با قیمت حراجی به مردم انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: واحد های صنفی که اقدام به کم فروشی و گران فروشی و احتکار کالاهای اساسی کنند با نصب بنر و پلمب واحد صنفی با آنان برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار بروجرد به همراه روسای ادارات صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی از برخی فروشگاه‌های سطح شهر بروجرد بازدید کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار