اولین دوره از مسابقه امداد و نجات شهرستان ابرکوه هم‌زمان با هفته هلال‌احمر برگزار و با اعلام اسامی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ 16 May 2022

«مرتضی فلاح زاده» سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان ابرکوه در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: هم‌زمان با گرامیداشت هفته هلال‌احمر، اولین دوره از مسابقات امداد و نجات شهرستان به همت شهرداری ابرکوه و با هدف به‌روزرسانی توان نیروها و حفظ آمادگی آنها، با حضور 45 شرکت‌کننده زن در قالب 9 تیم پنج نفره و 15 شرکت‌کننده مرد در قالب پنج تیم سه‌نفره برگزار شد.

وی ابراز کرد: در بخش بانوان که در آیتم‌های پیش بیمارستانی، پناهگیری، حمل مصدوم، احیا و ماساژ قلبی برگزار شد، تیم «انسانیت» با حضور محدثه عابدی، هانیه عادی، لیلا چوپانیان، زهرا کارگر و سپیده فلاح به مقام اول و تیم «بی‌طرفی» با حضور سمیه احمدی، فرزانه احمدی، مریم احمدی، مریم رستگارپناه و زهرا رستگار پناه به مقام دوم دست یافتند.

به گفته‌ی فلاح‌زاده، تیم «داوطلبی» نیز با حضور زینب فتاحی، فاطمه کریمی، فاطمه کریمی، هانیه همتی و فاطمه امیدپناه، عنوان سومی این بخش را به نام خود ثبت کرد.

وی ادامه داد: در بخش آقایان نیز که شرکت‌کنندگان در آیتم‌های اطفاء حریق، سیلاب و جاده به رقابت با یکدیگر پرداختند، محمدرضا برزگر، علی دهستانی و محمد ستار از تیم «انسانیت» صاحب مقام اول شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مقام دوم بخش آقایان به تیم «بی‌طرفی» با حضور سید محمدمهدی عظیمی، علیرضا شمس و محمدعلی خزدود تعلق گرفت و مقام سومی نیز از آن تیم «صلح» با شرکت مهدی عزیزی، مهدی پورزارع، سیامک صالحی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار