رحمانیان گفت: در طول شیوع بیماری کرونا، تعداد ۴۰۰ شهروند جهرم و خفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ 16 May 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمد رحمانیان»، امروز (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت) در مراسم گرامی داشت روز «استاد» که در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد، گفت: بی شک اساتيد نقش اساسی در ترويج دانش، رشد فكری و شخصيتی دانشجويان دارند و خروجی های خوب منوط بر آموزش صحيح و هدفمند اساتيد است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در جهت بهبود آموزش ها و توسعه، پربار کردن کلاس ها بسیار موثر است زیرا دانشجویان اصلی ترین گیرنده آموزش هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در ۲ سالی که گذشت شرایطی سخت در وزارت بهداشت حاکم بو و شهرستان جهرم هم مانند سایر شهر های ایران شرایط سختی را پشت سر گذاشت، عنوان کرد: در جهرم نزدیک به ۱۵۰ هزار تست کرونا گرفته شد و ۵۰ هزار نمونه مثبت داشتیم.

 

وی با اشاره به اینکه در این مدت نزدیک به ۹ هزار نفر بیمار مبتلا در بیمارستان پیمانیه جهرم بستری شدند، خاطرنشان کرد: در دوران کرونا بیش از ۴۰۰ نفر بر اثر بیماری کرونا فوت شدند که ۳۱۱ مورد آن مربوط به جهرم بود که اکثرا از سالمندان بودند.

 

رحمانیان گفت: در دوران کرونا در قسمت بالینی پزشکان و متخصصین ما تلاش مضاعف داشتند، با توجه به مهم بودن بحث بالینی آموزش ها در اپیدمی کرونا بصورت حضوری در بیمارستان ها برگزار شد و خللی در آن وارد نشد.

 

وی گفت: در دوران کرونا آموزش ها بصورت مجازی بود و اساتید علوم پایه دانشگاه در این زمینه تلاش های بسیار داشتند و با زیر ساخت های آموزشی مجازی که ایجاد شد، آموزش ها با کیفیت بالا ارائه شد.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار