در حاشیه جشن ۱۰۰ سالگی هلال‌احمر در ابرکوه؛
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد گفت: جامعه با هر یک نفری که برای رفتارهای بشردوستانه آموزش می‌دهیم، از آسیب‌های اجتماعی فاصله گرفته و به جامعه سالم نزدیک‌تر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ 16 May 2022

دکتر «محسن حرازی زاده» در حاشیه جشن ۱۰۰ سالگی جمعیت هلال‌ احمر در ابرکوه، ضمن تأکید بر اهمیت تأمین منابع انسانی و آموزش و جذب جوانان، اظهار کرد: هلال‌احمر به پشتوانه همین جوانان خدمات شایانی را به جامعه ارائه کرده است و هر یک نفری که جهت رفتارهای بشردوستانه آموزش داده می‌شود، به همان میزان از تعداد افرادی که رفتارهای غیر بشردوستانه در جامعه انجام می‌دهند، کاسته می‌شود.

وی افزود: داشتن جامعه سالم یکی از دغدغه‌های حاکمیت نیز هست که هلال‌احمر می‌تواند با اشاعه رفتارهای اجتماعی درست، جامعه را قبل از رسیدن به آسیب‌های اجتماعی هدایت کرده و جامعه سالم‌تری را ایجاد کند.

حرازی‌زاده تصریح کرد: حضور جوانان، داوطلبان و امدادگرانی که بعضاً در فعالیت‌های عامل المنفعه نیز جلوتر از ما گام برمی‌دارند و معتقدند خدمت به خلق ارزشمندترین چیزی است که در راه آن قدم برداشته‌اند، مایه مباهات است.

وی با تأکید بر اینکه هلال‌احمر پشتوانه داوطلبی و توانایی بالایی دارد، ابراز کرد: جمعیت هلال‌احمر آمادگی خود را اعلام می‌کند تا در فعالیت‌های اجتماعی که مورد نیاز است، مشارکت داشته و با افتخار به مردم خدمت کند.

در ادامه این مراسم از تلاش‌های «خلیل اکرمی» رئیس سابق جمعیت هلال‌احمر شهرستان تقدیر و «مرتضی فلاح زاده» به عنوان سرپرست این مجموعه معرفی شد. همچنین به بهانه صد سالگی تأسیس جمعیت هلال‌ احمر، به ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان، رابطین خبری و خبرنگاران، امدادگران، نجات گران و خانواده‌ شهدای امدادگر، تندیس همایش «یک قرن خدمت بی‌منت» اهدا شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار