همزمان با اجرای طرح اصلاح یارانه ها در کشور؛
فرماندار شهرستان برای چندمین بار پیاپی از سطح بازار شهر لنده بازدید و ضمن بررسی بازار بر رعایت انصاف فروشندگان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ 16 May 2022

از نکات جالب و قابل تقدیر نظارت مستقیم فرماندار شهرستان بر بازار است. دانش با پیگیری های مداوم، نخست در تلاش است بازار خالی از کالاهای مورد نیاز مردم نباشد و گهگاه صبح و عصر خود بر روند توزیع نظارت مستقیم دارد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ جلال دانش در حاشیه این بازدید گفت: اگر چه مسمتر شاهد تزریق کالاهای مختلف به بازار شهرستان هستیم ولی تغییر قیمت‌ها باعث شده که مردم احساس کنند با کمبود برخی کالاها مواجه شوند و در روزهای گذشته ازدحام در برخی فروشگاه ها را شاهد بودیم که اما با گذشت زمان و استمرار در تامین کالاهای مختلف روز به روز شرایط عادی تر میشود.

بنابراین بر این گزارش فرماندار لنده به منظور بررسی نحوه ی توزیع و قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از بازار مواد پروتئینی و میدان میوه و تره بار شهرستان بازدید کرد.

جلال دانش در این بازدید که با همراهی حراست فرمانداری و بازرسین جهاد کشاورزی و اصناف انجام شد، ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با مردم و کسبه این بازار به طور مستقیم از چگونگی تغییر قیمت ها و فراوانی و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ویژه لبنیات، روغن، مرغ و تخم مرغ پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه در بازار شهرستان مطلع شد.

لازم به توضیح است در بازدید شب گذشته از فروشگاه های مختلف، کالاهای چون روغن و مرغ و ماکارونی برای فروشندگان تامین شده بود و ازدحام جمعیتی جلوی فروشگاه ها مشاهده نشد.

در گزارش ویدیوی زیر گوشه های از این بازدید میدانی را خواهد دید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار