پزشک طب سنتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک مصرف شربت گیاهی موکوزیفت با پایه زنیان را یکی از راهکارهای کاهش مدت زمان بستری مبتلایان کووید ۱۹ برشمرد.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 16 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر‌ مرادی گفت: در دوران اپیدمی کووید ۱۹ پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی اراک و دکتر لطیفی متخصص طب سنتی و عضو هیات علمی دانشگاه که یکی از مجریان اصلی این طرح بود موفق به تهیه شربت گیاهی موکوزیفت با پایه زنیان شدند که با همکاری گروه عفونی و پزشکان طب سنتی دانشگاه به نتیجه رسید و ضمن تجاری سازی و موفقیت در کارآزمایی بالینی به بازار عرضه شد.
وی ادامه داد: این پروژه تحقیقاتی باعث کاهش مدت زمان بستری بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان شد که در جای خود موفقیتی چشمگیر محسوب می شود.
وی تاکید کرد: در دوران اپیدمی کووید ۱۹ گروه طب ایرانی و متخصصین طب سنتی همگام با سایر متخصصین به ویزیت بیماران و مشاوره در سلامتکده های کوثر، ساعی و بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) مشغول بودند و با توان حداکثری ارایه خدمت می کردند.
وی یادآورشد: هم اکنون نیز متخصصین طب سنتی در سلامتکده های کوثر و ساعی آماده ارائه خدمت و مشاوره به گروه های هدف هستند.
گفتنی است که کلینیک ساعی واقع در خیابان هپکو مجاور مرکز بهداشت شهرستان و کلینیک کوثر نیز واقع در خیابان امام، کلینیک تخصصی کوثر جنب داروخانه دکتر محمدی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار