معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان از واگذاری ۱۱۰۰ فقره انشعاب رایگان در سال گذشته به مددجویان استان خبر داد
کد خبر: ۱۰۴۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ 16 May 2022
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان از واگذاری ۱۱۰۰ فقره انشعاب رایگان در سال گذشته به مددجویان استان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، مهدی جعفری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های انشعابات معاف هستند اظهار داشت: انشعاب رایگان در قالب آب، برق، گاز، انشعابات فاضلاب، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری به مددجویان ارائه می‌شود.

 جعفری با اشاره به اینکه با همکاری سازمان‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها ۱۱۰۰ خانواده تحت حمایت استان در سال گذشته جهت دریافت انشعابات رایگان معرفی و ۶۸۷ از این خانواده‌ها موفق به دریافت انشعابات رایگان شده‌اند افزود: ۲۶۹ فقره از انشعابات واگذارشده به مددجویان مربوط به برق، ۲۲۱ فقره آب، ۱۴۸ فقره گاز، ۳۷ فقره گواهی پروانه ساختمان و ۱۲ فقره عوارض شهرداری بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه معافیت از پرداخت هزینه انشعاب و بهره‌مندی از این امتیازات شامل تمام مددجویان شهری و روستایی کمیته امداد می‌شود، افزود. اکثر این انشعابات به مددجویان ساکن در روستا‌ها و مناطق محروم واگذارشده است وکمیته امداد با ارائه خدمات مختلف به مددجویان و نیازمندان به دنبال محرومیت‌زدایی، بهره‌مندی خانوار‌های محروم از امکانات مختلف و درنهایت توانمندی مددجویان و اقشار محروم است.

جعفری ضمن تشکر از زحمات و فعالیت‌های شرکت‌های خدمات رسان آب، برق و گاز و شهرداری‌ها در واگذاری انشعابات رایگان به مددجویان کمیته امداد این اقدام ارزنده را عاملی در جهت عدالت‌محوری و حمایت از اقشار ضعیف جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادها، ضمن کاهش آلام و مشکلات افراد مددجوی سازمان‌های حمایتی، شاهد به حداقل رسیدن تعداد این خانواده‌ها باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار