عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه دولت قبل، اقتصاد بیمار را روی دست دولت جدید گذاشت و رفت،اظهار داشت: جداسازی مسیر اقتصاد کشور از مذاکرات اقدام خوبی برای بازسازی این اقتصاد بیمار است.
کد خبر: ۱۰۴۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴ 16 May 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، با اشاره به سفر امیرقطر به ایران گفت: سفر مقامات از کشورهای مختلف به ایران نشان‌دهنده دیپلماسی فعال دولت سیزدهم است. باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که دنیا محدود به چند کشور اروپایی و آمریکا نیست و بیش از ۱۹۰ کشور در دنیا داریم و می‌توانیم با گسترش روابط ایران با دنیا در حوزه‌های مختلف شاهد رونق در اقتصاد کشور باشیم.

 

عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به مذاکرات ایران و غرب اظهار داشت: مانع اصلی بر سر راه مذاکرات، زیاده‌خواهی‌های آمریکاست که در صورت حل این مشکل ما شاهد به نتیجه رسیدن مذاکرات با طرف‌های برجام خواهیم بود.

 

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:دولت قبل، اقتصاد بیمار را روی دست دولت جدید گذاشت و رفت، جداسازی مسیر اقتصاد کشور از مذاکرات اقدام خوبی برای بازسازی این اقتصاد بیمار است.

 

وی افزود: همتی که توییت می‌کند و می‌گوید که عراق ۱۱ میلیارد دلار صادرات نفتی دارد چرا این حرف‌ها و این توییت‌ها را در زمان وزارت رفیقش زنگنه مطرح نمی‌کرد و نمی‌زد. از طرف دیگر گویا آقای همتی نمی‌داند برداشت از چاه‌های نفت نیازمند سرمایه و سرمایه‌گذاری است که این کارها در دولت قبل انجام نشد./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار