مدیرکل تعاون روستایی استان خبر داد
بیش از ۱۵ هزار بسته به صورت آنلاین و از طریق سامانه بازرگام با نظارت سازمان تعاون روستایی در یاسوج مرکز استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ 15 May 2022

 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۱۵ هزار بسته به صورت آنلاین و از طریق سامانه بازرگام با نظارت سازمان تعاون روستایی در یاسوج مرکز استان توزیع شده است.

 

قدرت الله ویسی افزود: با مدیریت و نظارت سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حمایت سازمان تعاون روستایی ایران شرکت پوست پیشگامان استان از هشتم اسفند ماه ۱۴۰۰ تاکنون در سطح شهر یاسوج مرکز استان بیش از ۱۵ هزار بسته اقلام تنظیم بازار به نرخ دولتی به صورت هوشمند با حمل رایگان تا درب منازل به جهت حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان توزیع کرده است.

وی اظهارکرد: اقلام توزیع شده به قیمت دولتی بوده و شامل مرغ منجمد، ماکارونی و برنج پاکستانی ( ۱۰ کیلویی ۲۰۵ هزارتومان)، برنج هندی(۱۰ کیلویی ۱۸۵ هزارتومان)، برنج تایلندی(۱۰کیلویی ۱۲۵هزار تومان) و برنج شمالی شیرودی (پنج کیلویی ۲۳۵ هزار تومان) بوده است.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: متقاضیان خرید کالا و اقلام مورد نیاز می توانند با ورود به سامانه بازرگام اقدام به خرید و واریز وجه کرده تا به صورت رایگان جلوی درب منازل کالای خریداری شده خود را تحویل بگیرند.

ویسی تصریح کرد: حدود ۱۰ روز است که این اقدام مهم در شهرستان بهمئی نیز اجرایی شده فعلاً توزیع برنج انجام شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با حمایت سازمان تعاون روستایی ایران که تاکنون توجه و حمایت خوبی به این استان کرده‌اند بتوانیم این اقدام مهم را که در راستای رفاه حال مردم استان است در سایر شهرستانها نیز اجرایی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار